Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا عصاری روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا گفت: مسجد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با پیشرفت ۴۵ درصدی در یکهزار و ۵۰۰ متر مساحت در حال احداث است که در شرایط اقتصادی کنونی،  دولت توان تامین مابقی  اعتبار آن را ندارد.
وی افزود: برای تکمیل مسجد دانشگاه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که به ما گفته شده اگر نیکوکاری بتواند ۵۰ درصد اعتبار باقی مانده را تامین کند، ۵۰ درصد دیگر توسط دولت تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، این شهرستان را قطب کشاورزی منطقه دانست و اظهارداشت: ۷۰ درصد شکر تولیدی کشور در خوزستان تولید می‌شود ولی زیرساخت توسعه ای یا تحقیقاتی در این خصوص در منطقه وجود ندارد به همین منظور پیشنهاد شد دانشکده کشاورزی تحت عنوان گیاهان قندی در دزفول راه اندازی شود..
وی  با اشاره به اخذ مجوز راه اندزی کانون قند و شکر کشور در دزفول افزود: با توجه به اینکه وزارت علوم نگران موازی کاری در این خصوص است پیشنهاد شد از ظرفیت های موجود استفاده  و دانشکده کشاورزی جندی شاپور اه اندازی شود. 
عصاری با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی مجتمع نوآوری و شکوفایی دانشگاه اختصاص یافته است، گفت: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ۹۰ هکتار است که در سه فاز  آماده سازی و محوطه سازی آن را شروع کردیم که  در فاز نخست  ۴۰ هکتار آن محوطه سازی  شد. 
وی افزود: کتابخانه دانشگاه با ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت قرار است در کنار مسجد ساخته و تا سال آینده بهره برداری شود.

عصاری با اشاره به هفت برابر شدن بودجه این  دانشگاه از سال ۹۲ تاکنون گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه جندی شاپور دزفول در این سال ۸۰۰ نفر بود که اکنون به ۲هزار و ۹۰۰ نفر  رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست گفت: جندی شاپور به عنوان نخستین دانشگاه و خاستگاه علمی جهان از جایگاه ویژه ای در مجامع علمی برخوردار بوده و یکی از افتخارات شهرستان دزفول است.
سیدمصطفی عظیمی فر افزود: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سالهای اخیر، به عنوان قطب علمی، پژوهشی و فنآوری در سطح منطقه تبدیل شده و  ظرفیت‌های علمی این شهر را نمایان کرده است.
رییس شورای اسلامی شهر دزفول ضمن قدردانی از  اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه، آمادگی کامل شورای اسلامی شهر را برای تعامل هرچه بیشتر با دانشگاه اعلام کرد.

عزت الله حاجیوند رشیدی نایب رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز با انتقاد از برخی تحلیل‌های نادرست رسانه‌ها گفت: یکی از فعالان رسانه ای دزفول به صورت غیرمجاز فعالیت کرده و توهین‌هایی را علیه اعضای شورای شهر روا داشته است
وی خواستار برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی و اداره ارشاد با رسانه هایی شد که جو شهرستان را متشنج می‌کنند.

برچسب‌ها دزفول خوزستان دانشگاه علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان دانشگاه دزفول خوزستان دانشگاه علمی اخبار کنکور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول شورای اسلامی شهر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد