Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تجاری کشاورزی ایران با توجه به کمبودها و پتانسیل‌های بازار ۷۰ میلیارد دلاری حوزه کشاورزی با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی و وزیر کار اقتتاح شد.

 به گزارش برنا؛  آیین افتتاح  مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و با حضور محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی عیسی‌زاده رییس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مهدی حسین‌نژاد رئیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، علی وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور از نسخه آزمایشی شبکه تجاری کشاورزی ایران «اگرینیتو» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اگرینیتو که با توجه به کمبودها و پتانسیل‌های بازار 70 میلیارد دلاری این حوزه شکل گرفته و فعالیت می‌کند، با ایجاد پلتفرم خرید و فروش محصولات و خدمات و نهاده‌های کشاورزی، زمینه را برای حذف واسطه‌ها و تسهیل خرید و فروش بدون واسطه فراهم می‌کند.

این پروژه در قالب یک استارتاپ در شتاب‌دهنده تخصصی بخش کشاورزی IBC آغاز به کار کرده است. شتاب‌دهنده تخصصی کشاورزی IBC به عنوان یک تعاونی، ماهیتی مدیریتی و تسهیلگری دارد و به عنوان یک هاب نوآوری تجارت الکترونیک در صنعت کشاورزی کشور محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین اهداف این شتاب‌دهنده ایجاد بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز حوزه کشاورزی و راه‌اندازی سامانه جامع شتاب‌دهی با رویکرد کشاورزی تعاون‌محور است.

منتورینگ، کوچینگ و تیم‌آپ حرفه‌ای هسته‌های نوآور فعال در حوزه کشاورزی و تعاون، تدوین استراتژی دارایی‌های فکری و دارایی‌های نامشهود، برندینگ و سایر حقوق مالکیت فکری در صنعت کشاورزی، همکاری با تعاونی‌ها و اصناف برای پیاده‌سازی تامین مالی جمعی (Crowd Funding) در حوزه‌های کشاورزی از جمله خدمات این شتاب‌دهنده هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استارتاپ استارتاپ تجاری شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

همزمان با روز ملی خلیج‌فارس با تلاش هنرمندان حوزه هنری بوشهر تابلوی فرزند خلیج‌فارس، شهید نادر مهدوی تهیه و رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال 1394 شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد 50 در 70 و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور