Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: امسال تاکنون دو پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت و معدن بهره برداری شده و چهار پروژه آماده افتتاح است و میزان سرمایه گذاری پروژه های امسال 67 هزار میلیارد تومان است.

"مهدی حسینی نژاد" امشب 10 دی ماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: سهم صنعت و معدن در اقتصاد استان به 44.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد رسیده و استان کرمان به سمت صنعتی شدن می رود.

وی افزود: بیش از 160 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در تکمیل زنجیره ارزش افزوده پروژه های صنعت و معدن استان از سال 97 تاکنون انجام شده که در پروژه های اقتصاد مقاومتی لحاظ شده تا مشکلات رفع شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: در سال 97 تعداد هفت پروژه اقتصاد مقاومتی و سال گذشته شش پروژه افتتاح شد و امسال تاکنون دو پروژه بهره برداری و چهار پروژه آماده افتتاح است و میزان سرمایه گذاری پروژه های امسال 67 هزار میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: طرح توسعه مس خاتون آباد و کارخانه اسید خاتون آباد امسال افتتاح شد و فولاد زرند ایرانیان، گندله 5 میلیون تنی گل گهر و ... آماده بهره برداری است.

رییس سازمان صمت شمال استان کرمان با اشاره به درصد پیشرفت فیزیکی و میزان تحقق پروژه های اقتصاد مقاومتی سازمان عنوان کرد: متوسط پیشرفت چند پروژه اصلی و پیشران 47.6 درصد است.

وی با اشاره به مشکلات پروژه های اقتصاد مقاومتی حوزه صنعت و معدن اظهار کرد: برای رفع مشکل پتروشیمی های فجر کرمان و بافت در حال پیگیری هستیم.

حسینی نژاد با اشاره به لزوم کمک به طرح توسعه لاستیک بارز تصریح کرد: زیرساخت ها آماده است و باید سیستم بانکی در تامین منابع مالی کمک کند که می توانیم با نصف سرمایه گذاری، به هدف طرح برسیم.

به گزارش ایسنا، "مصطفی عسکری پور" نماینده معین اقتصادی بخش گلباف نیز در این جلسه اظهار کرد: ما در بانک رسالت شبکه توسعه اجتماعی رسالت را داریم که اصل کار مردم و کانون های همیاری اجتماعی است و الگوی ما در همه کشور قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به فعالیت بانک رسالت در گلباف به عنوان معین توسعه عنوان کرد: در حال حاضر جوانان متقاضی شغل در گلباف کم شده اند و مشاغل خرد و خانگی را دنبال می کنیم که مورد تاکید استاندار است.

عسکری با اشاره به سامانه پشتیبانی طراحی محصول تا فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: بیش از 1000 میلیارد تومان برای پلت فرم ها هزینه کرده ایم که سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی را با هم پیش می بریم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه توسط نماینده معین اقتصادی بخش راین نیز گزارش عملکردی ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اقتصاد مقاومتی پروژه های اقتصاد مقاومتی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری استان کرمان صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود