Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:22:59 GMT

همه مددجویان روستایی کشور صاحب مسکن می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۵۹۰۳

همه مددجویان روستایی کشور صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان دیر با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت نهم دی ماه، اظهار داشت: این حادثه تلخ توسط ضدانقلاب و ایادی استکبار به بهانه انتخابات در سال ۸۸ رخ داد در حالی که پشت صحنه توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این توطئه با حضور یکپارچه مردم خنثی و برای چند صدمین بار پوزه استکبار به خاک کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان، عنوان کرد: اینها شخصیت‌های بین المللی هستند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است و خیلی عظمت دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بر اساس مأموریتی که مقام معظم رهبری فرمودند توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم و حرمت گذاری در صدر برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده است، ادامه داد: این به معنای اینکه حمایت نداشته باشیم نیست بلکه از قشر سالمندان و صعب العلاج اایی که امکان درمان نیست تا آخر عمر حمایت می‌کنیم و بقیه باید توانمندسازی شوند.

بختیاری با اشاره به سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ در حوزه توانمندسازی، یادآور شد: بحث ما می‌توانیم و خودباوری و خوداتکایی در سایه کار و تلاش فرهنگی است.

وی اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده‌ایم که در هیچ روستایی از کشور خانواده تحت پوشش فاقد مسکن نداشته باشیم که مقدمات آن فراهم شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از وجود خیرین نباید غافل شد، گفت: آنچه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد کمک‌های خیرین است البته کمک‌های دولت هم وجود دارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها با همکاری کمیته امداد ۲۳۰ خانه مددجویی در چهار شهرستان جنوبی می‌سازد که طبق قول‌های داده شد طی یک سال احداث و تحویل داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با وجود مشکلات اقتصادی امسال شاهد افزایش کمک‌های خیرین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده‌ایم.

کد خبر 5109119

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید مرتضی بختیاری بوشهر شهرستان دیر کمیته امداد امام خمینی مسکن مددجویان قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان شیوع کرونا بصیرت شهرستان کرج ایام فاطمیه آلودگی هوا بارش برف کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل