Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب اطلاعیه‌ای از اخذ مجوزات قانونی به منظور دریافت 25 درصد هزینه کرد تکمیل واحدهای مسکن مهر از متقاضیان خبر داد.

بر مبنای این مصوبه کلیه خریداران، متقاضیان ثانویه و سرمایه‌گذاران مسکن مهر از تاریخ 1 دی ماه سال جاری موظف به پرداخت هزینه مذکور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد این اطلاعیه، پرداخت این مبلغ شامل حال متقاضیان اولیه مسکن مهر پردیس نخواهد شد.

بر همین اساس، دلیل اخذ این مجوز توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس، درخواست‌های مکرر متقاضیان اولیه مسکن مهر مبنی بر تکمیل پروژه‎ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان از این شرایط و درخواست خریداران بابت تکمیل و تحمیل واحدها عنوان شده است.

هزینه مذکور بر مبنای جداول ارائه شده برای فازهای مختلف از 16 میلیون تا 31 میلیون تومان خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، در شرایط اضطراری، چناچه خریدار شرایط پرداخت آورده تکمیلی به صورت یکجا را نداشته باشد، تمهیدات لازم در چهارچوب ساختار قانونی به صورت پرداخت اقساطی نیز مهیا خواهد شد.

پربیننده ترین ارزان‌ترین آپارتمان‌های قلب تهران چند؟ قیمت آپارتمان‌های نوساز غرب تهران دلایل کاهش 73درصدی معاملات مسکن جواب پیامک را ندهید مشمول مالیات خانه خالی می‌شوید/ نحوه اعتراض به شناسایی وضعیت خانه سقف وام خریدمسکن افزایش می‌یابد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر مسکن پردیس ساخت مسکن آورده نقدی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی