Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیر و عوامل کارخانه صنعتی دوده فام دزفول، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم سالاری را باید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم که در تمام عرصه‌ها و مشکلات در بین مردم حضور می‌یافت.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه سردار سلیمانی امنیت و رفاه مردم بود، افزود: ما خدمتگزاران نظام و مردم باید رفتار حاج قاسم را الگوی خود قرار دهیم و با خدمت‌گزاری جهادی و کارآمد ثواب خدمت خود را به روح سردار سلیمانی اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در همین راستا بنیاد مستضعفان برای تمام افراد بی‌سرپرست تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دزفول به نیت شادی روح شهید حاج قاسم سلیمانی هدایایی را تدارک خواهد دید؛ همچنین این بنیاد پنج هزار بسته معیشتی را برای محرومان و نیازمندان شهرستان دزفول تهیه خواهد کرد.

فتاح تصریح کرد: لازم است قرارگاهی در این راستا در دزفول تشکیل شود و سپاه ناحیه دزفول نیز متولی توزیع این بسته‌های معیشتی شود.

به گزارش مهر، رئیس بسیج مستضعفان در آخرین مرحله از سفر دو روزه خود به خوزستان از کارخانه صنعتی دوده فام دزفول (کربن بلک) بازدید کرد.

فتاح روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد و از فاز دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی آیت الله طالقانی بازدید کرد که با کمک بنیاد مستضعفان و با پیشرفت ۹۱ درصدی در حال ساخت است.

بازدید از طرح توسعه نیروگاه حرارتی یک هزار مگاواتی و شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر از دیگر برنامه‌های فتاح در سفر به خوزستان بود.

رئیس بنیاد مستضعفان امروز چهارشنبه در دومین و آخرین روز از سفر خود به خوزستان از بندر امام خمینی (ره)، ماهشهر و طرح آلومینیوم سازی مسجدسلیمان نیز بازدید کرد.

کد خبر 5109168

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شهرستان دزفول قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان شیوع کرونا بصیرت شهرستان کرج ایام فاطمیه آلودگی هوا حماسه نهم دی ماه بنیاد مستضعفان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیر‌ها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستا‌ها ادامه دارد.

خردمند اظهار کرد: باتوجه به هشدار‌های صادر شده تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدار‌ها توجه و همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: باحضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی