Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید پرویز فتاح روز چهارشنبه در جریان بازدید از این کارخانه صنعتی گفت: چند میلیارد دلار هزینه در برخی نقاط استان خوزستان در قالب طرح‌های صنعتی هزینه شده ولی اهالی همان منطقه در شرایط نامناسبی زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد کارخانه دوده فام برای محرومیت زدایی استفاده خواهد شد، افزود: باید علاوه بر کارخانه به اطراف آن نیز توجه کنیم و نیازهای شهرهایی نظیر دزفول و بندرامام را هم ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مستضعفان درخصوص توسعه کارخانه دوده فام دزفول گفت: باید در روند توسعه با درایت، ایرانی سازی کنیم و خریدها را برای اشتغالزایی از داخل انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت با توجه به سختی شرایط اقتصادی باید بیشتر حمایت شوند، افزود: سود کارخانه هم باید به مردم برسد نه فقط دود آن.

کارخانه صنعتی دوده فام دزفول به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی در ایران در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه دارای ۲ خط ۲۰ هزار تنی تولید دوده سخت و نرم به طور مجزا است که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی تولید دوده در دنیا و مزایای ویژه‌ای که این تکنولوژی بدنبال دارد، توانایی تولید ۱۴ گرید از انواع محصولات دوده صنعتی را دارد.

مواد اولیه مورد مصرف در این صنعت، پسماند واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین روغن قطران زغال سنگ است.

علاوه بر صنعت تایرسازی، صنایع قطعات لاستیکی دیگری همچون تسمه نقاله برای ساخت محصولات خود از مواد اولیه شرکت دوده صنعتی فام استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا رئیس بسیج مستضعفان روز سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد و از فاز دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲تختخوابی آیت الله طالقانی بازدید کرد که با کمک بنیاد مستضعفان با پیشرفت ۹۱درصدی در حال ساخت است.
طرح توسعه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان طبق برنامه تا بهار سال ۱۴۰۰ به طور رسمی افتتاح می‌شود.

بازدید از طرح توسعه نیروگاه حرارتی یک هزار مگاواتی و شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر از برنامه های فتاح در سفر به خوزستان بود.
رییس بنیاد مستضعفان امروز چهارشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان از بندر امام خمینی (ره) ، ماهشهر و طرح آلومینیوم مسجدسلیمان و چند پروژه صنعتی و بیمارستانی دزفول نیز بازدید خواهد کرد.

برچسب‌ها دزفول خوزستان سید پرویز فتاح سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان سید پرویز فتاح دزفول خوزستان سید پرویز فتاح سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور بنیاد مستضعفان دوده فام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند