Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به همراه امام جمعه، فرماندار ویژه و برخی مسوولان گنبدکاووس به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی با خانواده "رابرت اودیسیان" تنها شهید مسیحی استان ساکن در این شهرستان دیدار کردند.

شهید رابرت اودیسیان متولد اردیبهشت ۱۳۴۵، ساکن گنبدکاووس و فرزند اول خانواده است که در ۲۱ بهمن ۶۴ در منطقه گیلانغرب مجروح شد و با ۷۰ درصد جانبازی سرانجام هفتم مرداد ماه ۹۲ در بیمارستان ساسان تهران به شهادت رسید و پیکر پاکش در آرامگاه ارمنی ها واقع در جاده خاوران تهران در خاک آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

احمد خطیری عکاس گرگانی، مدال طلای جشنواره بین قاره‌ای که همزمان در آلمان، آفریقای جنوبی و اندونزی با سه موضوع آزاد رنگی، آزاد تک رنگ و موضوع حرکت و ورزش برگزار شد، عکس Balance در سالن اندونزی از احمد خطیری مدال طلای جشنواره را کسب کرد و در سالن آلمان عکس Alone این عکاس گلستانی نیز شایسته تقدیر شد.

این عکاس گلستانی عضو رسمی انجمن عکاسان ایران و عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) پیش از این مدال طلا فیاپ فوتوژرنالیسم صربستان ۲۰۱۷، مدال طلا رومانی، مدال طلا قبرس، مدال نقـره نیوجرسی آمریکا، مدال برنز وارنا بلغارستان، مدال برنز  ۲۰۱۴ چین، تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره عکاسی در ایتالیا ۲۰۲۰ و چندین مدال دیگر را از جشنواره‌های متعدد بین‌المللی کسب کرده است.

**

یکی از کارکنان کمیته امداد استان گلستان با کمک خداپسندانه خود و پرداخت هزینه برگزاری مراسم ختم پدر، حمایت از ۱۰۰یتیم و فرزند محسنین گلستانی را به مدت یکسال برعهده گرفت.

**
فرماندار شهرستان آزادشهر گفت : سطح اراضی شیبدار شهرستان بیش از ۶۰۰۰ هکتار است که تاکنون سطحی بالغ بر ۱۵۰۰ هکتار آن تحت کشت انواع محصولات باغی شامل زیتون، انواع میوه‌های سردسیری شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گلابی، گیاهان هسته‌دار نظیر انواع هلو، شلیل و آلو و میوه‌های خشکباری از قبیل گردو قرار گرفته است. 

**
استاندار گلستان از درحال ساخت بودن ۶۰۰ باب مدرسه در این استان خبر داد و گفت: این در حالی است که ۱۵ درصد مدارس گلستان تخریبی هستند که تلاش داریم با همکاری نیکوکاران و با جذب بیشتر اعتبارات استانی و ملی در سال آینده به مدرسه سازی در این استان سرعت بیشتری بدهیم.

**

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، "مسعود پیروزی" بازیکن این شهرستان به اردوی تیم ملی بدمینتون کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دهه فجر دعوت شد.

**
جلال الدین تاج پور مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت: هزار و ۳۷۲ داوطلب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در ۱۲ حوزه امتحانی این شهرستان با هم رقابت خواهند کرد.

آزمون استخدامی کشور در شهرهای کلاله، گنبدکاووس، گرگان، آزادشهر و علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار می‌شود.

**
روسای اداره ورزش و جوانان و مرکز بزرگ اسلامی گنبدکاووس به همراه یاسر مقسم معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با حضور در منزل "بهمن سالمی" عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشور که با افتخار در ۲ بازی بین المللی مقابل رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به رقابت نشد، از این ورزشکار تجلیل کردند.

**
طبق اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، نمازجمعه این هفته/ ۱۲ دی/ به غیر از "گرگان، کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان" با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی در سایر شهرهای استان برگزار می‌شود.

**
علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال این شهرستان اعلام کرد: در ۹ ماهه امسال ۷۹۰ مورد ولادت و ۴۰۴ مورد ازدواج در گالیکش ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۴.۵ و ۵.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

**
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: ماموران این یگان با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سوداگر مرگ در حین جابجایی موادمخدر با پوشش بار تجاری با یک دستگاه تریلی شدند و در ایست و بازرسی تیل‌آباد خودروی مورد نظر را متوقف کردند.و در بازرسی از آن ۶۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ مجید زائری افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۲ کیلوگرم تریاک کشف و متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

**
لقمان قربانی بخشدار گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی در روستاهای "شارلوق و یانبلاغ" این بخش آغاز شد.

**

امام جمعه بندرترکمن برضرورت اتحاد فکری همه افراد و گروه‌های سیاسی روی اصول نظام از جمله ولایت فقیه و دشمن‌شناسی تاکید کرد و گفت: دشمن سعی در غبارآلود کردن جامعه دارد و وظیفه روحانیون، علما، حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، برجستگان و فرهیختگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است تا مواضع دشمن را مشخص و برای جامعه تبیین نمایند.

حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره برضرورت اتحاد بیشتر بین قوا و برگزاری جلسات سه جانبه بین سران آن تاکید دارند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس گالیکش گلستان مراوه تپه آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گالیکش گلستان گنبدکاووس گالیکش گلستان مراوه تپه آزادشهر کلاله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی برای گرامیداشت روز شهرکرد
- غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرکرد همزمان با روز شورا‌ها
- برگزاری دوره تخصصی نماز در استان
- بازدید فرماندار لردگان از روند اجرای پل و مسیر سیلاب در این شهرستان
- اجرای طرح هادی در روستای باغ محمدعلی
- نواخته شدن زنگ کار و تلاش در یک واحد تولیدی سامان
- تجلیل از اعضای شورای شهرستان شهرکرد، بروجن و سامان
- دیدار رییس مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر با اعضای شورای اسلامی این شهر
- همایش تجلیل از کارگران در شهر چلیچه
- تجلیل از فرهنگیان بروجن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس