Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین‌لرزه ۴ ریشتری در مرز ایران و ترکمنستان در منطقه مرزی شهرستان رازوجرگلان خراسان شمالی احساس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زمین‌لرزه امشب که در کشور ترکمنستان به وقوع پیوست، در شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی احساس شد.

  بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتری در ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه امشب، ۱۰ دی‌ماه در مرز ایران و ترکمنستان به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس این گزارش موقعیت رومرکز زلزله به مختصات ۳۸.۳۲ شمالی و ۵۶.۳۱ شرقی و عمق ۱۳ کیلومتری بوده است.   با اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور این زمین‌لرزه در ۱۲ کیلومتری Kara kala، ترکمنستان، ۳۷ کیلومتری یکه‌سود، خراسان شمالی و ۵۶ کیلومتری مراوه‌تپه، گلستان بوده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان شمالی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • بندرچارک لرزید
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها