Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه میلان از سوی دادگاهی در ایتالیا به پرداخت غرامتی سنگین به یکی از اسطوره‌های سابق خود محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه شهر میلان، تیم قرمزومشکی‌پوش این شهر را به پرداخت غرامتی 5.3 میلیون یورویی به اسطوره کروات و مدیرورزشی سابق خود زونیمیر بوبان محکوم کرد.

بوبان در ماه مارس سال 2020 به دلیل اختلاف علنی که با ایوان گازیدیس مدیراجرایی باشگاه پیدا کرد، اخراج شد و اکنون طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، این باشگاه محکوم به پرداخت غرامتی سنگین به این مرد 52 ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان بوبان را اخراج کرد

 

بوبان پیش از اخراجش در یک گفت‌و‌گو با گاتزتا دلواسپورت، بابت برخی از مشکلات باشگاه، گازیدیس را مقصر جلوه داد و مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد. گلایه او بابت رویکرد غیرحرفه‌ای باشگاه برای تماس با رالف رانگنیک گزینه مربیگری سابق میلان بدون اطلاع دادن به او به‌عنوان مسئول انجام این کار بود. بوبان پس از اخراج شدن از میلان، از این باشگاه شکایت کرد و اکنون دادگاه به نفع او رأی داده است. با این حال میلان هنوز قصد پرداخت چنین غرامتی را ندارد، چون می‌خواهد نسبت به حکم صادر شده فرجام‌خواهی کند.

بوبان در دوران بازی خود در میلان طی دهه 90، با این تیم چهار بار قهرمان سری A، سه بار قهرمان سوپرجام ایتالیا، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار قهرمان سوپرجام اروپا شد. او جزو بازیکنانی است که نام‌شان در تالار مشاهیر باشگاه میلان و در فهرست 20 بازیکن برتر تاریخ این باشگاه قرار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A میلان فوتبال ایتالیا سری A میلان بار قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد