Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در رابطه با سطح انتقام خون شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی همان مسیر را می‌رویم که مقام معظم رهبری فرمودند، گفت: سطح انتقام خون حاج قاسم، حداقل خروج آمریکایی‌ها از منطقه است. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقیدر گفت‌وگو با میزان، در آستانه نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، گفت: حاج قاسم تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی مکتب ولایت‌مداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی مکتب ولایت‌مداری
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ما ولایت محوری را در نظام اسلامی آموخت، که در نظام اسلامی یک سرباز واقعی چگونه باید با بصیرت، صبر و اقدام، چگونه باید عمل کند، ایشان صاحب مکتبی شد که شاگردان مکتب ولایت را آموزش می‌دهد و الگویی یک انسان مؤمن، ولایت‌مدار و منتظر نهضت ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بود.   بیشتربخوانید: نماینده ولی فقیه در سپاه: نیرو‌های مسلح آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهاجم و تجاوزی را دارند جریان انقلاب اسلامی، فرایند انتقام سخت را دنبال می‌کند
حاجی صادقی در تشریح سطح انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، راهبرد انتقام سخت را فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و اظهار داشت: ما در این رابطه همان مسیر را می‌رویم که مقام معظم رهبری فرمودند و در این راه منفعل نمی‌شویم، سطح انتقام خون حاج قاسم، حداقل خروج آمریکایی‌ها از منطقه است و جریان انقلاب اسلامی این فرایند را دنبال خواهد کرد و نتیجه هم خواهد گرفت.

بیشتربخوانید: ارز آوری ۱۲۰ میلیون یورویی با ساخت دومین نفت‌کش اقیانوس‌پیما نماینده ولی فقیه در سپاه: نیرو‌های مسلح آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهاجم و تجاوزی را دارند

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله حاجی صادقی سپاه رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه رژیم صهیونیستی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ولی فقیه در سپاه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی