Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:34:40 GMT

تست روانشناسی برای اطلاع از آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۷۶۰۰

تست روانشناسی برای اطلاع از آینده

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آینده، گذشته‌ای است که هنوز اتفاق نیفتاده و هر فردى جهت ادامه زندگی، آینده‌ای را برای خود ترسیم می‌کند و تمامی حرکت و فعالیت‌هایش را در راستای تحقق آن سوق می‌دهد.

آینده نگری هم یکی از ویژگی‌های انسان‌های موفق است و این ویژگی، ضامن شفاف شدن ابهام‌های آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تست روانشناسی یکی از نشان‌ها (کلمه‌ها) را انتخاب کنید، زیرا آنچه را که انتخاب می‌کنید، آینده‌ای که برای شما در نظر گرفته شده را مشخص می‌کند.

یک

این نشان، ثبات، رفاه و ثروت های جدید را پیش بینی می کند. به شما می گوید وقت آن است که میوه تمام زحمات خود را برداشت کنید. این فقط اشیا مادی را نشان نمی دهد بلکه اشیا معنوی را نیز نشان می دهد.

شما به زودی به درک بسیار مهمی در زندگی خود خواهید رسید و عشق جدید و تازه ای در زندگی شما وجود خواهد داشت.

دو

نشان دهنده سرعت، تغییر و اختیار است؛ اگر هنوز تغییرات بزرگی در زندگی شما آغاز نشده، آنها در آستانه شروع هستند.اما نگران نباشید باید به سادگی یاد بگیرید که چگونه زندگی خود را با این سرعت شگفت انگیز ادامه دهید.

شما از این تغییر لذت خواهید برد و افق های کاملاً جدید ، مکان های جدید ، تجربیات جدید و فرصت های جدید را دوست خواهید داشت.

سه

این نشان، موفقیت، قدرت و زندگی سالم طولانی را پیش بینی می کند. انتخاب آن به این معنی است که به زودی رویاهای قدیمی را به ثمر می رسانید و پیشرفت معنوی و عاطفی را تجربه می کنید.

چهار

در معرض مشکلاتی قرار خواهید گرفت یا در حال حاضر با مشکل روبرو هستید اما در این بین، محافظت از قدرت را تجربه خواهید کرد!

بله، طوفانی رخ خواهد داد اما قایق کوچک شما به طور غیر منتظره ای از همه شانس ها سرپیچی خواهد کرد و شما پیروز خواهید شد.

پنج

این عدد نشان دهنده هدیه دادن است و شما می توانید هدیه دهنده و گیرنده باشید. این عدد همچنین در مورد به اشتراک گذاری، اتصال و نزدیک بودن با دیگران هم است.

به احتمال زیاد آمادگی برای گسترش دانش و مراقبت از دیگران را احساس خواهید کرد و شما می توانید انتظار داشته باشید که به لطف داشتن چنین انسان سخاوتمند و مهربانی موفقیت های جدیدی در این زمینه حاصل شود.

شش

این عدد نشان دهنده یک سفر روحی و احساسی است که در حال حاضر در حال رفتن یا رفتن به آن هستید.

این در مورد تجدید، رشد و یک شروع جدید است، پس از اندوه طولانی ، احساس تسکین ناگهانی خواهید کرد و زندگی را در بهترین حالت خود تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

تستی که در تصمیم گیری‌ها به شما کمک می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست روانشناسی شخصیت شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • آینده بورس در چند پرده
  • با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می‌شود