Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مشاور طرح  جاده طالقان به هشتگرد با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عملیاتی از این طرح گفت: از ابتدای شروع به کار این طرح که حدود ۱۷ سال طول کشیده است و تا سال ۱۳۹۸ فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما از سال ۱۳۹۸ تا کنون و با پیگیری‌های مجموعه راه و شهرسازی استان البرز و  وزیر راه و شهرسازی این پروژه با در نظر گرفتن مسیر کنار گذر به پیشرفت بیش از ۸۵ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز پس از بررسی نقشه ها و بازدید از مسیر این محور با بیان این که بهره برداری از این مسیر مطالبه عمومی مردم  منطقه است افزود: با معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی البرز تا زمان پایان این جاده وبه صورت هفتگی و حتی روزانه روند اجرایی پروژه را بررسی خواهیم کرد.

 خالقی گفت: با توجه به شرایط خاص مسیر طالقان هشتگرد که یکی از مرتفع ترین مسیرهای کشور و تونل آن بام تونل کشور است ساخت و ایمنی آن نیاز به توجه و درایت خاصی است  و امیدوار هستیم با مساعد شدن شرایط جوی و و اتمام ساخت راه ایمن در چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این مسیر که یک طرح ملی است باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در صورت کوتاهی یا قصور از طرف پیمانکار به ناچار نسبت به تغییر پیمانکار اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/خ .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح راه و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان