Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@14:43:54 GMT

خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در بیروت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۸۷۶۱

خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در بیروت

خبرگزاری ایلنا: دستگاه امنیتی لبنان طی بیانیه‌ای از خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش که برای هدف قرار دادن بیروت برنامه‌ریزی شده بود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های امنیتی لبنان یک تروریست سوری وابسته به داعش که در صدد انجام عملیات تروریستی در بیروت بود را بازداشت کرده اند. این تروریست سوری اعتراف کرد که یک مرکز نظامی در نزدیکی بیروت را از قبل زیر نظر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که این تروریست، اذعان کرده است که از حدود دو ماه پیش با «ابوعمر» و «ابوالخطاب» تروریست‌های داعشی در سوریه، در تماس بوده و با اعلام این‌که تصمیم به انجام عملیات تروریستی در لبنان دارد، خواستار دریافت کمربند انفجاری، بمب و سلاح شده بود، ولی دستگیری وی مانع تحقق این اهداف شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح تروریستی داعش بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اعترافات تکان‌دهنده عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229471 برچسب‌ها سوریه

دیگر خبرها

  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد