Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا خواجه مدیر پروژه ساخت مسیر راه‌آهن یونسی - بجستان با بیان اینکه ساخت مسیر ریلی مشهد- زاهدان به طول ۵۶ کیلومتر از سال ۱۳۹۶ با مبلغ اولیه ۵۴۱ میلیارد ریال آغاز شده است، گفت: ۲۶۵ میلیارد ریال از این حجم اعتبار تا پایان سال ۹۸ و ۳۶۰ میلیارد ریال آن تا پایان آذر ماه امسال اختصاص یافت و هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به انجام ۱۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، افزود: تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب از مجموع دو میلیون مترمکعب خاکریزی طراحی شده به این منظور صورت گرفته است.
مدیر پروژه ساخت مسیر راه‌آهن یونسی - بجستان، حجم بتن‌ریزی لازم برای مسیر راه‌آهن یونسی - بجستان را نیز ۷۰ هزار مترمکعب دانست و افزود: تاکنون ۴۰ هزار مترمکعب از این حجم بتن‌ریزی و در نتیجه آن ساخت ۱۰۱ دهنه پل در طول مسیر این خط آهن تکمیل شده است. بیشتر بخوانید خط راه آهن خواف-هرات، ظرفیت ارزشمندی برای پروندهای ایران و افغانستان
خواجه بیان کرد: دو ایستگاه سوزنبانی و مسافری برای مسیر راه‌آهن یونسی - بجستان در کیلومتر ۲۴ و کیلومتر ۴۸ این خط ریلی در نظر گرفته شده است.
او تصریح کرد: ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم در اجرای این طرح که تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید، مشغول کار هستند.
ایستگاه راه آهن یونسی در شهرستان بجستان یکی از نقاط خط ریلی ۹۰۱ کیلومتری مشهد - زاهدان است که ساخت آن از آذر ماه ۱۳۹۶ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.
این مسیر ریلی که زاهدان را از طریق راه آهن به مشهد متصل خواهد کرد در مجموع ۳۸ ایستگاه راه آن دارد که شهر‌های یونسی و گناباد دو ایستگاه آن در قالب قطعه نخست طرح هستند.   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسیر ریلی مشهد زاهدان ایستگاه راه آهن یونسی راه اهن ایران هزار مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر باعث افزایش سطح آب در سدهای استان بوشهر شد و برخی از سدها به صورت کاملاً پر شد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت سد ۴.۵ میلیون متر مکعبی تنگ ارم در شهرستان دشتستان بیان کرد: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به ۵۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سد باغان خبر داد و اضافه کرد: حوضچه‌های سد تغذیه مصنوعی و بندهای کنترل سیلاب استان نیز با این بارش‌ها سیراب شدند.

وی از بهبود وضعیت آب‌دهی رودخانه‌های استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۵ میلیون مترمکعب رواناب در سدهای استان بوشهر ذخیره شد.

کد خبر 6096872

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • آخرین وضعیت پُرشدگی سد‌ها بعد از بارش‌های اخیر
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • پرشدگی سدها به ۶۵درصد رسید
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست