Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، آرش جعفری روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری افزود: کمیته حمایت قضایی برای پیشبرد اهداف طرح گردشگری تشکیل و تاکنون بسیاری از موانع سر راه طرح اندبیل خلخال برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف مانع ادامه عملیات اجرایی پروژه بزرگ گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال است، گفت: با مساعد شدن شرایط جوی ادامه عملیات اجرایی این طرح ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان خلخال اظهارکرد: برغم اینکه اجرای برخی از طرح‌های گردشگری از جمله منطقه نمونه گردشگری اندبیل با ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد از جمله پوشش جنگلی و گیاهی ، گونه‌های نادر گیاهی و جانوری و توپوگرافی خاص منطقه نیازمند دقت کافی و زمان بیشتر است ولی با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بسیاری از مشکلات از میان برداشته شده است.

وی افزود: با توجه به مطالبه مردم از طرح گردشگری در تفرجگاه اندبیل برای فعالیت ورزشکاران اسکی ، کوهنوردی و طبیعت‌گردی تسریع در اجرای این طرح زمینه جلب رضایت عمومی مردم را فراهم خواهد کرد.

او گفت: با کار کارشناسی و اجرای طرح گردشگری در اندبیل همه مسئولان اجرایی و قضایی موافق هستند و در صورت داشتن برنامه منظم از سوی مجری این طرح کارها پیشرفت خواهد داشت.

وی همچنین افزود: با توجه به ارائه طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار جدید مجری و افزایش طرح از ۱۰ هکتار به ۳۰۰ هکتار تمامی مراحل اداری طی شده توسط سرمایه‌گذار قبلی باید طی شود تا زمینه برای اجرایی شدن فازهای مختلف پروژه گردشگری فراهم شود.

جعفری با اعلام حمایت قضایی از سرمایه‌گذار مجری طرح اندبیل اظهارکرد: در صورت وجود معارض شخصی دستگاه قضایی موانع سر راه این طرح را با استفاده از روش‌های خاص از میان برخواهد داشت.

طرح جدید گردشگری اندبیل خلخال از سوی سرمایه‌گذار جدید این طرح شامل راه‌اندازی پیست اسکی ،تله‌سیژ ، تله‌اسکی ، زیپ‌لاین ،سورتمه ، پیست دوچرخه‌سواری کوهستان ، کلبه‌های جنگلی ، هتل ، طبیعت درمانی ، کافی شاپ و اقامتگاه چوبی موقت گردشگری است که در چهار فاز اجرا می‌شود.

برچسب‌ها دادگستری خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خلخال استان اردبیل دادگستری خلخال استان اردبیل اخبار کنکور سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود

اسدالله عباسی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری (اکسپو) گفت:  امروز ارتقاء بهره‌وری در استان در موضوعات مهمی چون محصولات کشاورزی، نساجی، پوشاک و گردشگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

استاندار گیلان  به نمایش گذاشتن فرصت‌های اقتصادی گیلان در نمایشگاه اکسپو را فرصتی مفتنم برای جذب سرمایه ها و سرمایه گذار دانست و افزود: گیلان در بسیاری از شاخص‌ها اعم از مشارکت اقتصادی، ضریب جینی (معیاری از پراکندگی آماری در اقتصاد)، نرخ بیکاری و تعهد اشتغال از رتبه خوبی در کشور (بین چهار تا ۱۲) برخوردار است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی این استان عنوان کرد: گیلان از رتبه‌های خوبی در محصولات برنج، چای، فندوق، بادام زمینی، گل گاو زبان، زیتون و سایر محصولات برخوردار است و در میزان تولید و صادرات خاویار هم رتبه اول کشوری را داراست.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد زنجیره ارزش اقدامات خوبی در استان انجام شده‌است، عنوان کرد: بسیاری از محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای عرضه می‌شود که در عمل این امر ارزش افزوده و بهره‌وری بالایی ندارد اما گام‌های ارزشمندی انجام شد تا زنجیره ارزش افزوده از مزرعه تا بازار شکل گیرد و تولید برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار مقرون به صرفه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به صادرات کیوی و امکانات سردخانه‌ای و سورتینگ این محصول در استان اظهار کرد: اگر محصول کیوی صادر نشود باید در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار گیرد که بدین منظور گام‌هایی برداشته شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای شکوفایی گیلان در بخش‌های مختلف به همدلی، هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیاز است، ادامه داد: برای این موضوع باید از همه نخبگان استانی و ملی استفاده شود و همه نهادها و مسئولان پای کار باشند.

عباسی به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: دولت برنامه راهبردی خوبی را تعیین و تدوین کرده و تاکید رییس جمهور و وزیر کشور در بخش‌های مختلف برای ما تکلیف است تا بتوانیم در افق چشم‌انداز میان مدت و بلندمدت به نتیجه برسیم البته در کوتاه مدت طی ۲ سال اخیرگام‌های موثر و مهمی برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداشته شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه گیلان در جشنواره بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری اظهار کرد: بازدیدکنندگان این غرفه اذعان کردند که گیلان در مکان محدود همه شاخص‌ها را در قالب آمار و ارقام ترسیم کرده و بازدیدگنندگان داخل و خارج کشور می‌توانند ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان را مشاهده و برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به استقبال تعدادی از سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه و مراجعه آنها به وی برای اقدام در استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم در این رابطه انجام می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند