Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:50:22 GMT

واکسن چینی کرونا برای تزریق عمومی تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۹۷۳۶

واکسن چینی کرونا برای تزریق عمومی تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، مقامات بهداشت چین یک واکسن کووید۱۹ شرکت سینوفارم را برای تزریق به عموم تایید کرده اند. به طور دقیق تر این واکسن توسط زیر مجموعه سینوفارم به نام CNBG توسعه یافته است.

این در حالی است که روز گذشته تایید شد واکسن مذکور در اجتناب از ابتلا به ویروس کرونا۷۹.۳۴ درصد کارآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا نیز در آزمایش های بالینی واکسن در امارات متحده عربی کارآمدی واکسن ۸۶ درصد اعلام شده بود.

 کمیته مربوط در این زمینه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد نتیجه کارآمدی واکسن مذکور فراتر از استانداردهای سازمان جهانی بهداشت (۵۰ درصد) است و به ایجاد ایمنی موثر در چین کمک می کند.

به گفته مقامات بهداشتی این کشور، گروه های در معرض خطر قبل از بقیه این واکسن را دریافت خواهند کرد. البته گروه های کلیدی جمعیت تحت تاییدیه استفاده اضطراری این واکسن را دریافت کرده اند.

البته توسعه دهندگان واکسن هنوز اطلاعات آزمایش های بالینی را منتشر نکرده اند.

کد خبر 5109302 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا چین واکسن کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری قاسم سلیمانی ایالات متحده امریکا نوآوری شرکت دانش بنیان خودروی برقی فضای مجازی هوش مصنوعی تحقیقات علمی امنیت سایبری اقتصاد دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد

شرکت ایدکوپرس سایپا، در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ایران، تندیس یکی از ۵ شرکت برتر را از رییس جمهور دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از 5 شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد