Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:01:44 GMT

توزیع ۸۰۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۱۸۳

توزیع ۸۰۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: چهار هزار راس گوسفند تا پایان سال قربانی و بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار «رضا پورشمسی» در برنامه ذبح چهار هزار قربانی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در کشتارگاه صنعتی مهریز برگزار شد، گفت: این برنامه یکی از ۴۰ خدمت شاخص کنگره ملی شهدای استان است که در راستای آن تا پایان اسفند ماه ۴۰۰۰ راس گوسفند قربانی و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح ۴۰۰ راس گوسفند قربانی و هشت تن گوشت قرمز تولید شد، افزود: گوشت ها در قالب بسته های یک کیلو گرمی به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی و با رعایت کرامت خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان گفت: این اقدام نیک با همت مردم و خیران نوع دوست استان آغاز شده و در محله های مختلف استان قربانی صورت می گیرد و بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

 به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد با محوریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اسفند ماه امسال به میزبانی شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده سپاه الغدير يزد گوشت قرمز کنگره شهدا يزد توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول