Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:38:58 GMT

فراسنج برد و صدرنشین شد/ پیروزی دوباره شهرداری کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۲۷۳

فراسنج برد و صدرنشین شد/ پیروزی دوباره شهرداری کرج

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین روز مرحله رفت و مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار از دو گروه «الف» و «ب» آغاز شد.

در چارچوب این روز از رقابت ها و از گروه «الف» تیم فراسنج تهران در مصاف با دانشگاه یزد به برتری ۶ بر صفر دست یافت. فراسنج که از دو بازی گذشته خود صاحب یک برد و یک تساوی شده بود با کسب پیروزی در این بازی ۸ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر دیدار صبح امروز از گروه «ب» و میان دو تیم شهرداری کرج و نفت آبادان برگزار شد. نماینده کرج در این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد تا با سه پیروزی و بدون باخت و تساوی و مجموع ۹ امتیاز صدرنشین گروه خود باقی بماند.

مرحله رفت لیگ تنیس روی میز مردان عصر امروز با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد. در چارچوب این دیدارها تیم های شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان در گروه «الف» به مصاف رعد پدافند هوایی کاشان می رود. از گروه «ب» هم تیم های دانشگاه آزاد و پادما یدک اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند. این دیدارها به ترتیب درمجموعه انقلاب و سالن شهید عضدی برگزار می شوند.

کد خبر 5109428

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فراسنج تهران شهرداری کرج لیگ تنیس روی میز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تیم گل گهر سیرجان کشتی آزاد محمود فکری علیرضا بیرانوند مهدی طارمی کمیته ملی المپیک یحیی گل محمدی سید رضا صالحی امیری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛سبزپوشان اصفهانی که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل طبعیت تهران در ورزشگاه ملت اصفهان واگذار کرده بودند در دومین دیدار در همین ورزشگاه با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ پیروز شدند.
ذوب آهن در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده یکشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۸ اردیبهشت میهمان طبعیت تهران خواهد بود.
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که از ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی شود به دیدار نهایی صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد