Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی‌حقیقی با بیان این‌که پس از شهادت سردار سلیمانی جریان تفکر حاج قاسم به وجود آمد گفت: در میدان رزم کوتاه نخواهیم آمد و ان‌شاءالله تا جایی که خود حاج قاسم گفتند نماز را در بیت‌المقدس اقامه خواهیم کرد و اسرائیل نابود شدنی است، پیش می‌رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار سلیمانی اظهار کرد: همانطور که تمام مردم ایران و جهان می‌دانند سردار سلیمانی مربوط به ایران نبود بلکه حاج قاسم به تمام جهان اسلام تعلق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیت حاج قاسم مسئله‌ای فراجناحی بود

وی افزود: محبوبیت حاج قاسم مسئله‌ای فراجناحی بود چراکه خود سردار سلیمانی اهل سیاست و گروه‌بندی نبود و همیشه سعی می‌کرد در میدان نبرد و بین مردم حضور داشته باشد.

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بسیاری از موارد که حاج قاسم بین مردم حضور پیدا می‌کرد با لباس نظامی حضور نداشت و همیشه تلاش می‌کرد مانند مردم بوده و در دل مردم حضور داشته باشد.

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: تمام مردم جهان اسلام می‌دانند در بدترین شرایطی که مردم ایران و حتی کشورهای همسایه ایران در خاورمیانه داشتند، این حاج قاسم سلیمانی بود که به صورت مردمی برای مبارزه و مقابله با دشمن در کشورهای همسایه و با کمک مردم در مناطق حضور داشت.

وی اظهار کرد: همانگونه که همه شاهد بودند تشکیل جبهه‌های مردمی در عراق، سوریه، دمشق، مصر و لبنان با کمک سردار سلیمانی انجام شد.

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی گفت: دلیل عمده‌ای که باعث مردمی شدن حاج قاسم شده و بین مردم به نام سردار دل‌ها معروف شد، این بود که حاج قاسم وابسته به طیف و گروه خاصی نبود و در دل همه حضور داشت. 

مولوی‌حقیقی اظهار کرد: تمام اقشار مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان همه علاقه خاصی به حاج قاسم داشتند و همه نوع افراد در مراسم تشییع میلیونی سردار سلیمانی حضور پیدا کردند.

تعجب دنیا از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی

وی عنوان کرد: مردم کشورهای غربی و تمام دنیا از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و محبوبیت ایشان در دل مردم تعجب کرده بودند.

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی گفت: پس از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار دل‌ها، کشورهای غربی اقدام ساده‌لوحانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

جریان یافتن تفکر حاج قاسم

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی جریان تفکر حاج قاسم به وجود آمد و این نگرش جدید در بین تمام مردم اتفاق افتاد و با یکدلی و همدلی ادامه پیدا کرده است.

وی در خصوص ویژگی‌های سردار سلیمانی، افزود: مهمترین شاخصه‌ای که سردار سلیمانی داشت، مردمی بودن ایشان بود. سردار سلیمانی با سیاست‌های دروغین آمیخته نبود. به فکر اقشار ضعیف جامعه بوده و نگرش امام خمینی(ره) را دنبال می‌کردند. سردار سلیمانی اهل تشریفات و تجملات نبودند بلکه شخصیتی متواضع و کاملا از جنس مردم داشت.

نقش هنرمندان در بیان ویژگی‌های حاج قاسم

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از اتفاقات بزرگی که پس از شهادت سردار سلیمانی که سیدالشهدای جبهه مقاومت بود افتاد، نگرشی بود که برای همه روشن شد. حاج قاسم که متعلق به مردم است یک تفکری را راه انداخت که از هر گوشه از رفتار و روش حاج قاسم می‌توان بهره‌برداری کرد به ویژه در حوزه هنر.

مولوی‌حقیقی اظهار کرد: هنر زبانی است که به نحو مطلوب می‌تواند به سمع و نظر مردم برسد. هر کدام از هنرمندان با نگرشی که نسبت به حاج قاسم سلیمانی داشتند حرف دل خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که افراد خیلی بزرگی از جهان اسلام و حتی فراتر از آن نیز نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان دادند و این اقدام جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا را محکوم کردند.

این خواننده ارزشی و حماسی و خراسان‌جنوبی گفت: هنرمندان نیز خیلی خوب با این نگرش جدید پای کار آمدند و همانگونه که حاج قاسم در تمام سخنرانی‌هایشان می‌گفتند این میدان، میدان نبرد است و جنگ هنوز تمام نشده و ما باید در جنگ فرهنگی که وجود دارد جلودار بوده و کمک کنیم، هنرمندان نیز میدان فرهنگی را رها نکردند.

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: ما هنرمندان نیز در این مدت به نوبه خود فعالیت داشتیم و کارهای مختلفی تولید شده است. از جمله کارهای شاخصی که بنده در این مدت تولید کردم آهنگی به نام "میدان رزم" بود که برگرفته از بخشی از صحبت‌های حاج قاسم سلیمانی است. این نگرش مسلمان بودن ما است که در این میدان رزم کوتاه نخواهیم آمد و ان‌شاءالله تا جایی که خود حاج قاسم گفتند نماز را در بیت‌المقدس اقامه خواهیم کرد و اسرائیل نابود شدنی است، پیش می‌رویم.

دشمن از نام حاج قاسم هراس داشت

وی در خصوص هراس دشمن از سردار سلیمانی، بیان کرد: محبوبیت حاج قاسم بین مردم یکی از دلایل هراس دشمن از ایشان بود. آمریکا و اسرائیل دیدند که چه جمعیتی برای تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر همراهان شهید به میدان آمدند.

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مراسم تشییع سردار سلیمانی شاهد حضور هر نوع افرادی بودیم و این یعنی محبوبیت سردار سلیمانی بین مردم.

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: علت هراس دشمن از سردار سلیمانی، اسم حاج قاسم است؛ تمام تلاش دشمن این است که هیچ اسمی از حاج قاسم در فضای مجازی انتشار پیدا نکند و هر فردی هر مطلبی در مورد حاج قاسم در فضای مجازی می‌گذارد او را تحریم کرده و مطالب را پاک می‌کنند که این نشان ترس دشمن از نام مبارک حاج قاسم سلیمانی است.

من یک سلیمانی‌ام

وی اظهار کرد: دشمن به حدی از نام حاج قاسم ترس دارد که هر پیامی در بستر فضای مجازی از سردار سلیمانی منتشر شود کمتر از چند ساعت پاک می‌کنند. در روزهای شهادت حاج قاسم شاهد موج همدلی مردم در تمام کشورها بودیم و همه یکصدا اعلام کردند که من یک سلیمانی‌ام.

این خواننده ارزشی و حماسی خراسان‌جنوبی گفت: روزی خواهد رسید که با پیروی از مقام معظم رهبری شاهد نابودی استکبار خواهیم بود.

مولوی‌حقیقی گفت: شهادت سردار سلیمانی یک برگ زرینی برای ملت و افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بوده و بیان کننده این است که ما سرداران با عزّتی داشتیم که این‌گونه به شهادت رسیده‌اند.

وی در خصوص انتقام سخت و خروج آمریکا از منطقه، تاکید کرد: مقام معظم رهبری، حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد را یک تودهنی کوچک به آمریکا عنوان کردند. آمریکا مطمئن باشد همان‌گونه که مقام معظم رهبری گفتند سیلی محکم‌تر در راه است و این کار با برنامه‌ریزی و زمان مشخص انجام خواهد شد. ما نیز مطمئن هستیم که سیلی محکم بر دهان استکبار خواهد خورد و نظام و انقلاب اسلامی همیشه سرافراز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراسم تشییع سردار شهادت سردار سلیمانی خراسان جنوبی گفت حاج قاسم سلیمانی تفکر حاج قاسم مولوی حقیقی حاج قاسم حاج قاسم میدان رزم بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!

ستاره فوتسال ایران می گوید تا جایی که بتواند به تیم ملی کمک می کند

طرفداری | علی اصغر حسن زاده در بازگشت به ایران از هم پیمانی اعضای تیم ملی فوتسال برای شاد کردن مردم صحبت کرد.

کاروان تیم ملی فوتسال پس از کسب سیزدهمین قهرمانی آسیا به ایران بازگشت. علی اصغر حسن زاده در بازگشت به ایران پیرامون قهرمانی در جام ملت های فوتسال تایلند گفت:

همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن 40 سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد:

من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال 2016 را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد:

بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد:

من با وحید شمسایی از 15، 16 سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقا‌وحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات