Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ابعاد و شاخصه مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه تبیین و ترویج شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: هرچه امروز داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان در عرصه‌های مختلف است و خانواده معظم شهدا به عنوان یادگاران شهدا برای ملت ایران قابل احترام هستند و امروز گرامیداشت یاد و خاطر شهدا برای همه مردم و مسئولین یک ضرورت بوده زیرا شهدا راه و مسیر را نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ و مکتب شهدا است و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی هستیم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا باید در ابعاد مختلف دیده شود، حاج قاسم سلیمانی شهید سرافراز دنیای اسلام است و امروز همه ملت‌های مسلمان و کشورهای آزادی‌خواه به این شهید والامقام افتخار می‌کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر هجر حبیب|ناگفته‌هایی از کمک شهید سلیمانی ‌به کُردها / ماجرای تماس تلفنی «مسعود بارزانی» با حاج قاسم چه بود؟ روحانی: دشمن از ترور وحشیانه شهید سلیمانی ضرر کرد/ پای آمریکایی‌ها از منطقه قطع خواهد شد

مفخمی شهرستانی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی شاخصه‌ها و ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد اما 2 ویژگی برجسته که همواره در وجود این شهید والامقام موج می‌زند، که آن دو خصلت اخلاص و ولایتمداری است و امروز این دو ویژگی مهم باید در ابعاد مختلف سرلوحه کارهایمان باشد، شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود همواره به دنبال عملیاتی کردن فرمان ولایت بود و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکرد و لذا این مسئله باید برای همه ما درس مهمی باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: امروز ترویج مکتب شهید سلیمانی در زندگی فردی، جمعی ، سازمانی و اجتماعی ما باید مورد توجه باشد و نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مکتب این شهید را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مکتب شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش صحت افزود: امسال شاهد برگزاری چهل و پنجمین کنگره علمی جامعه جراحان ایران هستیم. اولین کنگره جراحان در سال ۱۳۶۳ در اصفهان برگزار شد، سال‌های بعد نیز در شیراز، اصفهان، تهران برگزار شد. کنگره علمی سالیانه جامعه جراحان ایران از سال ۱۳۷۱ در تهران به طور متمرکز برگزار شده است. طی این سنوات کنگره‌های علمی میان دوره‌ای نیز در شهرهای مختلف کشور به طور پیوسته توسط شاخه‌های استانی جامعه جراحان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بدین ترتیب تلاش برای ارتقا دانش تخصصی همکاران جراح در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران، طی این چهل سال اخیر که امسال چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران است به طور مستمر برقرار بود. تمامی رشته‌های مختلف جراحی عمومی و تخصصی در سالن‌های اقماری و متعدد طی پنج روز برگزاری کنگره به ارائه مطالب علمی، پژوهشی، سخنرانی‌ها، پانل های پرسش و پاسخ می‌پردازند.

صحت افزود: امیدواریم هر روز شاهد بهبود هر چه بیشتر دانش جراحی و توسعه رشته‌های مختلف در کشور باشیم تا در نهایت به درمان بیماران کمک شایانی کنیم. هدف بالا بردن آموزش پزشکی در ایران و به روز شدن دانش و اطلاعات علمی همکاران است. الان با توجه به محدودیت‌های مرتبط با تحریم‌ها، متأسفانه مجلات و ژورنال‌های علمی خارجی را همانند گذشته در اختیار نداریم پس سعی می‌کنیم با برگزاری اینگونه همایش‌ها، اطلاعات جدید و روز پزشکی در سطح دنیا را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات جامعه پزشکی و بی انگیزگی برای ادامه تحصیل در برخی رشته‌های پزشکی و جراحی، مسائل معیشتی و اقتصادی و فرهنگی و سایر ابعاد، طی برگزاری کنگره‌های جامعه جراحان همیشه مورد بحث و تبادل نظر قرار داشته است.

صحت افزود: یکی از موضوعات مورد بحث در این کنگره پیرامون تروما و ابعاد مختلف آن است ولی در خصوص تروما باید گفت که متأسفانه مشکلات پیش بیمارستانی و بیمارستانی جهت رسیدگی سریع به موارد سوانح و حوادث جاده‌ای هنوز برطرف نشده است. زمان رسیدن به مصدوم آسیب دیده طولانی است، آمبولانس‌ها دیر به مصدوم می رسند و گاهی از مردم برای جابجایی فرد تروما دیده کمک می‌گیرند، چون پرسنل کافی ندارند! ترافیک و خیابان‌ها مشکل مهمی است که باعث می‌شود مصدوم دیر به بیمارستان برسد؛ مشکلات اورژانس‌های بیمارستانی نیز مطرح است. تمام این موضوعات همیشه در کنگره‌های جامعه جراحان در جلسات مشترک با اعضا قطب تروما مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم در کنگره امسال به دستاوردهای خوب علمی بیشتری برسیم.

کد خبر 6097134 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه