Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان در استان فارس اعلام کرد که در راستای تقویت روحیه کارآفرینی در منطقه جنوب فارس، مرکز رشد و نوآوری در این پالایشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

بابایی پنجشنبه ۱۱ دیماه در دیدار با فرماندار شهرستان مهر، گفت: با کمک مدیریت پژوهش و فن آوری شرکت ملی گاز ایران، پارک علم و فن آوری استان فارس و با استفاده از نیروهای جوان و نخبه مرکز رشد و نوآوری در این پالایشگاه بنیان گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تاکید بر لزوم افزایش همگرایی ها در راستای ماموریت سازمانی و مسئولیت های اجتماعی، به وجود چالش هایی در این شرکت به دلیل حاکمیت شرایط اقتصادی اشاره و بیان کرد: اکنون شرایط بالادستی و خوراک برای ما ایده آل نیست و چالش هایی ایجاد شده که خوراک پالایشگاه را از حیث کمی و کیفی تحت تاثیر قرار داده است.

سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان با بیان اینکه باید این معضل را مدیریت کرد، افزود: تصمیم داریم افق کارمان را وسعت ببخشیم که تحقق این مهم نیازمند انجام اقداماتی است تا اشتغال مبتنی بر صنایع موجود در شهرستان را سامان دهی کنیم.

بابایی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پارس جنوبی در کنار ما مشغول به فعالیت است، می‌توان از این منبع غنی و بازار پایدار به خوبی استفاده کرد. 

موسوی، فرماندار شهرستان مهر نیز در این دیدار گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی درخواست دارم که مدیریت پالایشگاه متبوع بتواند حرکت‌های ماندگاری را در منطقه انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شرکت پالایش گاز پارسیان شرکت ملی گاز ایران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود