Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال اسپاد تهران یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری بشمار می رود اما تیم سپیدرود برای اینکه به صدرنشینی خود و همچنین به روند رو به رشد خود ادامه دهد ، مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه به مصاف اسپاد تهران خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادنی دیدار ادامه داد: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دوم این رقات ها برابر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  به پیروزی رسید و با روحیه خوب مقابل تیم اسپاد تهران قرار می گیرد که امیدواریم در این دیدار نیز سپیدرود بتواند به برتری برسد تا ضمن حفظ صدرنشینی خود، اولین پیروزی خارج از خانه را نیز جشن بگیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: البته پس از دیدار برابر نفت و گاز گچساران، تمرینات تیم فوتبال سپیدرود در رشت به طور منظم انجام شد تا بازیکنان این تیم با آمادگی کامل مقابل تیم قدرتمند اسپاد تهران قرار گیرند.

دیدار خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه اول، تیم سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در صدر جدول و تیم اسپاد تهران نیز با کسب سه امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور سپیدرود رشت تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان