Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با اشاره به اینکه شهردار مشهد از قلبی که برای مردم در حال تپیدن است سخن می گوید و یک طرفه برای مردم مشهد گزارش عملکرد می دهد، گفت: متاسفانه شهرداری مشهد متولی فعالیت های بی ارتباط با وظایف ذاتی خود است.

«سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه با توجه شرایط فعلی و پایان دوره مارپیچ سکوت اصلاح طلبان در شورای اسلامی شهر و وشهرداری مشهد در این مجال کوتاه میخواهم به چند داد و ستد رسمی شهرداری با نهاد های دولتی اشاره کنم، گفت:از آنجایی که وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری ها مشخص است اما سهم خواهی سیاسی باعث شده تا چند بده بستان جایگاهی و ریالی نیز صورت گیرد که به چند مورد آن اشاره خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فعال رسانه افزود: این اقدامات با تجهیز کامل ساختمان دادگستری مشهد آن هم تا بن دندان و واگذاری ساختمان اسبق سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به معاونت دادگستری و دمیدن بیش از حد شهرداری مشهد برای دادگستری که تیتر زرد فضا های مجازی رسانه ای شده بود، آغاز گردید که دست آخر با پاسخ مشخص ندادن شهرداری مشهد ماله کشی شد آن هم ماله ساختمان های چند میلیاردی.

 

وی ادامه داد: اردوهای تیم های فوتبال و کشتی با پرداخت هزینه های صفر تا صدی توسط شهرداری مشهد با رویکرد توجه به ورزش (با رنگ بوی نمک گیری یا گروکشی رئیس هیات های ورزشی، دو عضو شورای اسلامی م ر، ا ص) هم حضور دارند حتی پرداخت حضور دست جمعی تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت خانوادگی هم انجام شده است.

 

موسوی با بیان اینکه واقعا چه بر سر بیت المال آن هم در شهرداری مشهد آمده است که اینگونه آقایان بذل و بخشش را سر لوحه کار خود قرار داده اند، ادامه داد:حضور بسیار ضعیف معاون فرهنگی شهردار هر روز دردی بر درد های شهر و زخمی بر پیکر آن نهاده و اضافه می کند آن هم در شرایطی که شهرداری با توجه به ساخت فاز اول تئاتر شهر تفکر بخشیدنش به ارشاد را در سر دارد، حال نقش مصحفی و صدرا یوسفی که مامور خدمتی ارشاد در شهرداری مشهد است چه می توان باشد.

 

این فعال رسانه با تاکید بر اینکه چرا شاهد اندک شفافیتی در عملکرد شورای پنجم شهر مشهد و شهرداری منصوبش نیستیم، اظهارداشت:چرا هر ارگانی که دارای قدرت است زورش را به سر شهرداری می زند و شهرداری با توجه به باگ های قابل انتشاری که دارد مجبور به بخشیدن و هبه کاری آن هم از جیب مردم شده است.

 

موسوی افزود:این روزها هر چه داد هست را باید بر سر معاونت فرهنگی شهرداری کشید که تاروپود فرهنگ شهری را با اقتصاد و یارانه اشتباه گرفته است، شخصی که تخصصش در علوم سیاسی باشد حال باید موازی بازی کند که به گونه عروسکی بیش نیست و جایگاهش اشتباه ترسیم شده است، از تفکر سایسی و لابی گری و طرح واگذاری فرهنگ سرا ها به بخش خصوصی هم بگذریم.

 

وی گفت:از همه اینها که بگذریم شهردار مشهد از قلبی که برای مردم در حال تپیدن است سخن می گوید و یک طرفه برای مردم مشهد گزارش عملکرد می دهد آن هم شهرداری که برای فالور های خود در اینستا گرام میلیونی هزینه می کند.

 

این فعال رسانه گفت: عدم شفافیت را بارها و بارها یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد فریاد کشیده اما رئیس شورا باز هم ادعایی او را نرسیدن به شرایط مطلوب دانسته، واقعا رویداد های این شهر و شورای پنجم عجیب مثال زدنیست و آیندگاه از این شورا و شهرداری منصوبش یاد خواهند کرد و وای به روزی که بگندد نمک.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مطالبه گری تخلفات فساد اداری شهرداری مشهد شورای اسلامی شهرداری مشهد برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی عصر امروز –شنبه هشتم اردیبهشت- در مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر که به مناسب فرارسیدن روز ملی شوراها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در این مکان مقدس برای مراسم اعتقادی حضور یافته‌ایم، نه تشریفاتی اظهار کرد: شهدا از جان با ارزش خود در راه دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب گذشتند تا بتوانیم به راحتی و در آرامش و آسایش خدمت کنیم.

وی با اشاره به حضور اعضای شورا در گلزار شهدا و بیعت دوباره با شهدای گرانقدر اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از منش و رفتار شهدا در عمل با شهدا تجدید میثاق کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم؛ به همین خاطر اگر هر جایی منفعت مردم را به منفعت خودمان ترجیح دادیم، می‌توانیم بگوییم که با شهدا میثاق بسته‌ایم. بایستی در هر جایگاه مدیریتی اخلاص و ازخودگذشتگی شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم.

فرمانی ادامه داد: شورای ششم با در نظر گرفتن دو بعد مشورتی و نظارتی فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا هم کوشش شد تا بر اساس ضابطه و قاعده بعد مشورتی شورا فعالیت قوی‌تری داشته باشد. زمانی که در کارها مشورت و همفکری صورت می‌گیرد، کارها در مسیر خوبی پیش می‌رود و اثر بخشی بیشتری در نتایج اقدامات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم با ترکیب افراد پیشکسوت در امور شورا، متخصصان جوان و پرکار فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: امیدواریم در طول یک‌سال باقیمانده این دوره از شورا بتوانیم با همدلی و همیاری بیشتر خدمات خوبی به شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تضارب آرا و اختلاف در چهارچوب قوانین فلسفه کار شورا است، افزود: قطعاً در این حوزه مشورت و بهره‌گیری از نظرات متخصصان می‌تواند خروجی خدمت به شهروندان را در پی داشته باشد.

کد خبر 748502

دیگر خبرها

  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد