Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفخمی شهرستانی گفت: مکتب شهید سلیمانی شاخصه ها و ابعاد بسیار گسترده ای دارد اما دو ویژگی برجسته که همواره در وجود ایشان موج میزند اخلاص و ولایتمداری است و امروز این دو ویژگی مهم باید در ابعاد مختلف سرلوحه کارهایمان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در مراسم گرامیداشت مردان میدان ، یادبود اولین سالگرد شهید "حاج قاسم سلیمانی" ، "ابوالمهدی المهندس" و چهلمین روز شهادت شهید "محسن فخری زاده " گفت: امروز هرچه داریم به برکت مجاهدت ها و خون پاک شهیدان در عرصه های مختلف است و خانواده های معظم شهدا به عنوان یادگاران شهدا برای ملت ایران قابل احترام هستند و دعای خیر این خانواده ها در موفقیت برای حفظ امنیت بسیار اثر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امروز گرامیداشت یاد و خاطر شهدا برای همه مردم و مسئولین یک ضرورت محسوب می شود چراکه شهدا راه و مسیر را نشان می دهند.   فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ و مکتب شهدا است و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی هستیم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا باید در ابعاد مختلف دیده شود.   وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شهید سرافراز دنیای اسلام است،گفت: امروز همه ملت های مسلمان و کشورهای آزادی خواه به این شهید والامقام افتخار می کنند.   مفخمی شهرستانی اضافه کرد: مکتب شهید سلیمانی شاخصه ها و ابعاد بسیار گسترده ای دارد اما دو ویژگی برجسته که همواره در وجود ایشان موج میزند اخلاص و ولایتمداری است و امروز این دو ویژگی مهم باید در ابعاد مختلف سرلوحه کارهایمان باشد.   وی بیان کرد: شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود همواره به دنبال عملیاتی کردن فرمان ولایت بود و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکرد و لذا این مسئله باید برای همه ما درس مهمی باشد.   فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز ترویج مکتب شهید سلیمانی در زندگی فردی، جمعی ، سازمانی و اجتماعی ما باید مورد توجه باشد و نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مکتب این شهید را در دستور کار خود قرار داده است.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: مکتب شهید سلیمانی ابعاد مختلف دو ویژگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت