Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عباسعلی اختری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شخصیت برجسته تاریخی یاد کرد و بیان داشت: سپهبد شهید سلیمانی به تنهایی یک تفکر و جریان بود که درس امام شناسی را به مجموعه یاران آموخت.

به گزارش برنا، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ستاد جبهه جهادگران ایران اسلامی حضور پیدا کرده بود، ویژگی های بارز سردار سلیمانی را شجاعت همراه با تدبیر، امام شناسی و وفاداری به امام زمان خویش عنوان کرد و در ادامه گفت: دشمن از توانمندی نیروهای ما وحشت دارد، البته عظمت یک شخصیت در این است که دشمن از شجاعت، دانایی و تدبیر او در هراس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران نیز از حضور و حمایت های آیت الله اختری از مجموعه فعالیت های نیروهای ارزشی تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه ما در یک جبهه واحد با تاسی به رهنمودهای رهبری در حمایت از آرمانهای انقلاب و محور مقاومت تلاش می کنیم در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم. پویش ملی "گفتگو با سردار جهادگر" نیز که توسطه جبهه جهادگران فراخوان شده است با همین هدف بزرگ انجام می شود.

در ادامه عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به نکته ای حائز اهمیت از تاریخ کربلا اشاره نمود که "ابن زیاد" (علیه لعنه) دشمن قدار و پلید برای خالی کردن اطراف خیمه ولایت، دست به حیله شد و اقدام به فرستادن امان نامه برای حضرت قمر بنی هاشم (ع) کرد. دشمن از وقتی که در تدارک جنگ با حضرت امام حسین (ع) بود، از شجاعت، تدبیر و کاردانی حضرت عباس (ع) اطلاع داشت؛ لذا از حضور او در خیمه ولایت می ترسید. 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی نیز به مثال حضرت عباس (ع) یک نیروی ولایت مدار و ارزشی بود که دشمن از دیدگاه والای شیعی و بینش عمیق او در دشمن شناسی می ترسید و به همین خاطر بود که آمریکا به عنوان یک کشور مدعی ابرقدرت جهانی، تمام امکانات خود را برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی بسیج کرد و حتی در این راه تمامی تعهدات و پروتکل های جهانی را زیر پا گذاشت و به تعهدات خود نسبت به کشور میزبان نیز عمل نکرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان