Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان گفت: می‌بینیم کمبود تمرین بچه‌ها در ۶ ماه اول شیوع کرونا جبران شده و رکورد‌ها در حال افزایش است. خبرگزاری میزان - امید نجاری، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در خصوص شرایط آمادگی کمانداران اظهار داشت: مرحله پنجم اردو‌ها آغاز شده و تا ۱۸ دی ماه در سایت آزادی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهریور ماه که اردو‌ها آغاز شده تا الان وقتی رکورد‌ها را مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم کمبود تمرین بچه‌ها در ۶ ماه اول شیوع کرونا جبران شده و رکورد‌ها در حال افزایش است.   وی در ادامه افزود: رکورد‌ها در جریان لیگ گویای این مطلب است. محمد صالح پالیزبان رکورد ۳۵۶ و رضا شعبانی ۳۴۶ زده‌اند و این نشان می‌دهد اردو‌ها کاملا تاثیر داشته است. این روند تا اردیبهشت ماه ادامه دارد و امیدوارم که بچه‌ها در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در خصوص زمان آغاز اردوی بعدی گفت: اردوی بعدی ریکرو و کامپوند در دو بخش زنان و مردان با توجه به رایزنی‌های انجام شده، قرار است ۲۹ دی ماه تا ۱۴ بهمن ماه در جزیره قشم برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید: نشست تخصصی سرپرست کاروان المپیک با مسئولان فدراسیون‌های بوکس و تیراندازی با کمان برگزار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: امید نجاری فدراسیون تیر اندازی با کمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان امید نجاری فدراسیون تیر اندازی با کمان تیراندازی با کمان رکورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید