Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: مقرر شده است مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری برسد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورطشی 15 هزار نفری خرم آباد که با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش وجوانان انجام گرفت با اشاره به روند تکمیل این پروژه عمرانی – ورزشی ،اظهارکرد:  پروژه مجموعه ورزشی 15هزار نفری خرم آباد در سال 86 شروع  شد و پیشرفت فیزیکی 82 درصدی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: این پروژه ورزشی توسط راه وشهرسازی  در حال ساخت است و ما دستگاه بهره بردار این پروژه  هستیم و با توجه به جلسات  صورت گرفته  با دستگاه راه وشهرسازی   مقرر شده است  که این پروژه تا پایان دولت به بهره برداری برسد .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اعتبار هزینه شده در این پروژه را  47 میلیاردتومان عنوان کرد و یادآورشد:  بنا بر پیش بینی ها    این پروژه برای تکمیل به  38 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اعتبار مصوب این پروژه 12 میلیارد تومان بوده که تخصیص 6و نیم میلیاردی دارد.

  او ادامه داد: با پیگیری های انجام گرفته  و حمایت معاونت عمرانی استانداری لرستان  و مساعدت راه وشهرسازی وامور آب استان بحث آبرسانی واتصال انشعابات آن نیز حل شده است وبرای حل مشکل آب این پروژه  2ونیم میلیارد تومان واریز شده که با حل  مشکل آب روند تکمیل با سرعت بیشتری انجام  خواهد گرفت .

امان الهی  با اشاره به  بحث چمن ،محوطه سازی ونصب صندلی های  سکوهای این مجموعه ابراز امیدواری کرداین پروژه ورزشی که یکی از نیاز های ضروری استان است هرچه سریعتر تکمیل شده تا مشکلات زیرساختی میزبانی  تیم های فوتبال حل شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت خرم آباد امان الهی ورزشگاه 15 هزار نفری میلیارد تومان نفری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال