Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برای پروژه‌هایی مانند قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از ۱۰۰ جلسه برگزار شده و ۹۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه قطار همدان ـ ملایر اختصاص داده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی برای همه ملت‌های آزاده جهان است و سفر ماندگار سردار سلیمانی به استان همدان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود چرا که این سفر یکی از کم نظیرترین سفرهای سردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان همدان صدها طرح بزرگ از راه آهن و پتروشیمی گرفته تا قطار شهری و مرکز جامع سرطان در حال انجام است، افزود: در بودجه کشور استان‌های محروم از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و رتبه بندی استان‌ها در بودجه کشور نیز بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش بودجه استان همدان در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، عنوان کرد: مدیران استان به صورت شبانه روزی برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: برای پروژه‌هایی مانند قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از یکصد جلسه برگزار شده و 90 میلیارد تومان نیز برای پروژه قطار همدان- ملایر اختصاص داده شد.

تکرار/ حاجی بابایی: 590 هزار میلیارد تومان از بودجه1400 غیرواقعی است/ اجرای این بودجه یعنی «معجزه» حاجی بابایی:مجلس به دنبال اصلاح شبکه های بودجه کشور است حاجی بابایی: مدیران همدان از ظرفیت تبصره 5 برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کنند

نماینده مردم همدان در مجلس مطرح کرد: با پیگیری‌های شبانه روزی خوراک پتروشیمی را با همکاری وزارت نفت فراهم کردیم و نتیجه آن افتتاح پتروشیمی هگمتانه بعد از 18 سال بوده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان صدها پروژه از پتروشیمی تا واحدهای صنعتی، گاوداری و مرغداری در حال اجراست که تحولی بزرگ در این حوزه به شمار می‌آید افزود: اجرای طرح جامع شهری همدان در کنار طرح قطار شهری همدان یک اقدام بی سابقه در راستای توسعه کلان شهر همدان است.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان استان همدان حاجی بابایی قطار همدان برای پروژه شهری همدان قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده