Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:19:16 GMT

کشف ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۳۹۱۱

کشف ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در اهواز

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید شعبان روز پنجشنبه  با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس آگاهی از فعالیت فردی در امر فروش کالاهای دخانی قاچاق مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی محل دپوی سیگار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی این مقدار سیگار قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی ماهشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتا در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رضا پاپی افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه انتشار عکس های خانوادگی و خصوصی وی در فضای مجازی” اینستاگرام"و شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های فنی پلیسی و اخذ استعلامات لازم متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد: متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی خود بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ پاپی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سودجو، از ایجاد ارتباط با افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری کنند.

دستگیری قاتل فراری در اهواز 

سرهنگ سهراب حسین نژاد در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با ضربات چاقو در یکم اردیبهشت ماه سال گذشته در شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با تحقیقات پلیسی و اشراف اطلاعاتی عامل ارتکاب قتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به صراحت به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ حسین نژاد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری پنج سارق حرفه‌ای و سابقه دار در دزفول 

 سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و معابر در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی پنج سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۶ سرقت مغازه و معابر در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند .

سرهنگ گراوندی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی و تحویل آنها به زندان، از شهروندان خواست ضمن توجه هشدارهای پلیسی، منازل و مغازه‌های خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها خوزستان کالای قاچاق انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان کالای قاچاق انتظامی خوزستان کالای قاچاق انتظامی اهواز اخبار کنکور فضای مجازی ماموران پلیس پلیس آگاهی مرجع قضایی کار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب