Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: کار بزرگ معلمان آموزش شکوفاسازی استعدادها و هدایت این استعدادها به سمت قله های کمال و حیات طیبه است؛ازاین رو برای صیانت از این ارزش‌های متعالی، معلمین استان باید مروج مکتب شهید سلیمانی باشند.

حسین خسروی اسفزار، عصر امروز ۱۱ دی در نشست بصیرتی هیأت اندیشه ورز فرهنگیان بسیجی استان که با حضور بیش از یک هزار معلم و از طریق شبکه شاد انجام شد؛ اظهار کرد: ثمره جهاد معلمان در عرصه تعلیم و تربیت، شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان درمسیرارزشهای اسلام و انقلاب باهدف ایجادجامعه دینی آرمان‌خواه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی ضمن تشکر از حماسه آفرینی فرهنگیان در تداوم فرایند تعلیم و تربیت و پشتیبانی از مدافعین سلامت، امنیت و بهداشت جامعه، تصریح کرد: نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌یابد ثروتی آن‌چنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمی‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بصیرت افزایی قشر جوان و نوجوان جامعه در برابر طوفان حملات نرم و ضد فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی توسط معلمان استان تأکید کرد و ادامه داد: یکی از مهم ترین مصادیق بصیرت افزایی؛ درس گرفتن از تاریخ و تأمل و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی است.

وی با اشاره به همزمانی 9 دی به عنوان روز بصیرت و ولایت با اربعین شهادت دانشمند شهید فخری زاده و اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبدحاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: ایمان، عمل صالح توأم با بصیرت رمز جاودانگی و کلید محبوبیت شهید سلیمانی در دل آزادگان و آزادی خواهان جهان است.

این مقام مسئول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحمل کوری چشم بصری آسان تر از تحمل کوری چشم دل است، بیان کرد: بی بصیرتی و استفاده ناقص و غلط از تاریخ و حوادث تاریخی زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات در زندگی فردی شده و باعث انحراف در مناسبات اجتماعی و تعاملات اقتصادی، فرهنگی، عقیدتی و سیاسی می‌شود.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز گفت: ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی در عرصه های علمی، فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی برای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تبیین و تشریح می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز گرامیداشت یاد و خاطر شهدا برای همه مردم و مسئولین یک ضرورت است، تصریح کرد: جامعه اسلامی نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ و مکتب شهدا است و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی هستیم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا باید در ابعاد مختلف دیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سید الشهدای جبهه مقاومت و شهید ارزشمند جهان اسلام یاد کرد و ادامه داد: امروز همه ملت‌های مسلمان و کشورهای آزادی‌خواه به این شهید والامقام افتخار می‌کنند.

 دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ترویج مکتب حاج قاسم، را یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش استان دانست و ابراز داشت: شهید سلیمانی دارای ابعاد مختلف اجتماعی دینی و فکری و فرهنگی و یک مکتب بود؛ و ویژگی‌های مکتب سلیمانی ایجاب می‌کند در دنیای پیچیده کنونی اندیشه‌ها و این مکتب را برای نسل کنونی و نسل‌های آینده ایران به تصویر بکشیم.

واقعی یادآور شد: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نماد حقیقی جبهه مقاومت اسلامی، مظهر عینی ایمان، اخلاص و جهاد در راه مکتب نجات بخش اسلام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بصیرت آموزش و پرورش خراسان جنوبی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو