Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:12:47 GMT

اراذل و اوباش قمه‌کش در کمند طرح ضربتی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۱۵۶

اراذل و اوباش قمه‌کش در کمند طرح ضربتی پلیس

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج نفر از اراذل و  اوباش با اجرای طرح ضربتی پلیس ملایر خبر داد و گفت: در پی مراجعات مکرر اهالی مناطقی از شهر ملایر و طرح شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر ارازل و اوباش در منطقه، دستگیری متهمان در دستور کار مأمورین پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با توجه به جابه‌جایی مخفیگاه اراذل و اوباش در منطقه و در دست نبودن سرنخی از آنها، مأموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی شناسایی اراذل و اوباش مذکور که با شرارت،عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس با استفاده از قمه موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند را به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق ومخفی‌گاه متهمان را شناسائی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه، تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب را  دستگیر و از مخفیگاه آنها نیز مقدار ۸ گرم مواد مخدر روانگردان و یک تیغه سلاح سرد نیز کشف شد.

سلگی با تشکر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با هرگونه اوباش‌گری و با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مأموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از متلاشی شدن باند سرقت داخل خودرو و کشف هشت فقره سرقت در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت  داخل خودرو  با شیوه‌ای خاص این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین کلانتری ۱۱ قرار گرفت و با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق و مؤثر، مأمورین این یگان هر سه نفر سارق لوازم و قطعات داخل خودرو را در حین سرقت از یک دستگاه خودرو همراه با  یک دستگاه موتورسیکلت رویت کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأمورین اقدام به دستگیری هر سه نفر متهم کرده و آنها را به همراه موتورسیکلت مورد استفاده در این سرقت به کلانتری منتقل کردند، افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و فنی ، متهمین به هشت فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرده و با تشکیل پرونده هر سه نفر متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش دستگیری اراذل و اوباش استانی شهرستانها پليس اراذل و اوباش داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان