Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:26:38 GMT

«رسن» به القطر پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۲۹۷

«رسن» به القطر پیوست

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام شبکه الکاس، بشار رسن امروز به توافق نهایی با باشگاه اس‌سی قطر دست یافت. تیمی که در لیگ ستارگان قطر حضور و علی کریمی را در ترکیب خود دارد.

همچنین باشگاه‌های الریان و الدحیل هم مذاکراتشان را برای جذب این ستاره آغاز کرده بودند اما القطر خیلی زودتر از این مسائل جذب هافبک عراقی را نهایی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان پس از اتمام دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی همانطور که انتظار می‌رفت عنوان کرد که دیگر همراه پرسپولیس به ایران بازنخواهد گشت و بدین ترتیب جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرد.

رسن پس از پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله غرب، در قطر ماند. همان زمان از سوی رسانه‌های قطری عنوان شد که این بازیکن با تیم القطر به توافقات نهایی رسیده است. بشار به ایران بازگشت اما در اولین روز بازگشتش در فضای مجازی مطلبی را منتشر کرد که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد اما مسوولان وقت باشگاه و مربیان تیم به شدت با جدایی این بازیکن مخالفت کردند.

در آن مقطع جلسات متعددی نیز برگزار شد اما پس از جلسه آخر که در هتل برگزار شد، رسن به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

همان زمان القطر به عنوان سهمیه آسیایی خود علی کریمی را از استقلال جذب کرد و سپس برای تقویت بخش هجومی نیز یوسف بلایلی الجزایری را به خدمت گرفت.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس قطر بشار رسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس قطر بشار رسن باشگاه پرسپولیس قطر بشار رسن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل ایرالکو، هوادار تبدیل به تنها نماینده تهرانی در جمع هشت تیم برتر جام حذفی شد. این اتفاق د حالی رخ داد که از آخرین باری که خبری از استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی نبوده، 20 سال می‌گذشت.

در فصل 84-1383 بود که ابتدا استقلال با شکستی ناباورانه در ضربات پنالتی مقابل شاهین بوشهر در یک شانزدهم از مسابقات کنار رفت و سپس پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر برابر ابومسلم مشهد مغلوب شد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد.

جامی که در پایان روی دستان علی دایی در تیم صباباطری تهران بالا رفت تا سومین قهرمانی صبایی‌ها در جام حذفی رقم بخورد. جالب آنکه آن زمان فینال جام حذفی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد و دو تیم صبا و ابومسلم در مجموع با تساوی 2 بر 2 کارشان به ضربات پنالتی کشید که یاران دایی بهتر عمل کردند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل مشهدی‌ها به برتری رسیدند.

پنالتی‌های صباباطری توسط دایی، نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و سعید دقیقی جوان تبدیل به گل شد و در طرف مقابل نیز ضربات مجتبی جباری و آندو تیموریان به گل تبدیل شد اما ضربات فضلی و ناصحی تبدیل به گل نشد تا جام به صباباطری برسد.

از آن فصل تا کنون هرگز شاهد غیبت این دو تیم در یک چهارم نهایی نبودیم که سرانجام طلسم 20 ساله به دست تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک شکسته شد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم