Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه های خود در استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز در روستای بسوت بخش باهو کلات حضور یافت و به صورت میدانی در جریان مشکلات ارتباطی این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این بازدید که با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل ایرانسل و نماینده مردم دشتیاری انجام شد، به اهالی این روستا قول داد تا دو هفته آینده از طریق شرکت ایرانسل این روستا و روستاهای اطراف به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی این روستا و روستاهای اطراف که در این دیدار مشکلات دیگر خود مانند نبود جاده مناسب و آب را مطرح کردند.

آذری جهرمی بعد از این دیدار در روستای ساندک زهی از بخش پلان حضور یافت.

وزیر ارتباطات در پایان دیدار خود در این روستا با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز جلسه ای برای جمع بندی برنامه ها با اپراتور ها دارد، گفت: بعد از جمع بندی ها کل برنامه زمانبندی به صورت آنلاین قابل دسترسی می شود.

او افزود: چند روستای شهرستان دشتیاری تا ۲ هفته آینده توسط ایرانسل به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

آذری جهرمی تصریح کرد: ۲۰۴ کیلومتر فیبر نوری نیز در منطقه دشتیاری کشیده می شود که مشکلات ارتباطی این منطقه را به صورت اساسی حل می کند.

او افزود: در این منطقه ۱۳۰ کیلومتر فیبر هوایی وجود داشته که به زمین منتقل می شود و به ۷۴ کیلومتر نیز فیبر نوری جدید نیز مجهز می شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ حمیدرضا نظام خواه گفت : اتصال این دو شهر از طریق جاده گردشگری به ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، اداری، توریستی و گردشگری منطقه کمک می کند.

وی افزود: محور گلمکان به گلبهار هشت کیلومتر طول دارد که چهار کیلومتر آن در تعهد شهرداری گلمکان زیرسازی و آسفالت شده و بقیه در تعهد دولت نیازمند توجه ویژه است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان گفت: با اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار عملا این شهر از بن بست خارج می شود.

نظام خواه اظهار کرد: نیاز های عمران شهری گلمکان در دیدار مسئولان بخش با معاونان وزیر راه و شهرسازی، صمت، معاون حقوقی رئیس

جمهور و سازمان شهرداری ها ارائه شده و دستور تامین قیر و تکمیل جاده اخذ شده است. 

گلمکان در ۴۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند