Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اعلام برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان گفت:مستند ردپای سرو ویژه دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز از سیمای البرز پخش خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سلیمان رستمیان با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را مستحکم‌تر کرد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا  به دنبال از کار انداختن جریان مقاومت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد تا این درخت تنومند با نثار خون شهدای والامقام به راهش در برابر استکبار و دشمنان ادامه دهد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و به حمدالله در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید. دشمنان بدانند که شهید سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نیست، بلکه او متعلق به همه مستضعفان و ملت‌های مظلوم جهان است و راهش همچنان پر رهرو ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بنیاد البرز پرداخت و گفت: با توجه به شرایط کشور عمده برنامه‌ها با محور تبلیغی و ترویج و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تولید مستند ردپای سرو ویژه دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز گفت: این مستند به همت خادمان شهدا در بنیاد البرزو همکاری سیمای استان  صورت می‌گیرد و روایتی خواهد بود از دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان البرز که به‌محض آماده شدن از صداوسیما پخش خواهد شد.

رستمیان افزود: تولید انیمیشن 3 دقیقه‌ای ویژه کودک و نوجوان جهت پخش در صداوسیما و فضای مجازی، تیزرهای استانی، تولید 10 موشین گرافی و برگزاری شب خاطره روایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرزی از سردار سلیمانی به‌صورت زنده از فضای مجازی و برگزاری مراسم شب‌شعر توسط شاعران بومی و 5 نفر از شاعران ایثارگر از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد

گلباران گلزار شهدای مدافع حرم

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در ادامه تصریح کرد: جمع محدودی از بسیجیان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کنار دیگر مسئولین استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مزار شهدای مدافع حرم را گل‌باران و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: برگزاری مراسم کوه‌پیمایی بسیجیان، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری پایگاه بسیج بنیاد البرز برگزار خواهد شد.

نامگذاری دو خیابام شهر کرج به نام شهدای مقاومت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از نام گزاری دو خیابام به نام شهدای مقاومت در کرج خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر کرج خیابان شهروز کرج و یکی از خیایان های محله حصارک کرج به نام شهدای مقاومت شهید «شهروز مظفری نیا» و «خسرو سلیمانی» نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: اجرای 4 نمایش خیابان با موضوع شهدای مقاومت و بتا محوریت سردار سلیمانی، طراحی 5پوستر گرافیکی، تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در جلسه شورای اداری استان و اجرای تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که به همت بنیاد و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شهدای مدافع حرم سردار قاسم سلیمانی بنیاد شهید استان البرز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دیدار سردار سلیمانی با خانواده خانواده های شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حرم البرز شهادت سردار سلیمانی برگزار خواهد شد شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز

شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز با حضور شخصیت‌های علمی و سیاسی کشور ۱۷اردیبهشت‌ماه در سالن‌ همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی البرز امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در تشریح جزئیات شصت و دومین جایزه بخش نخبگانی البرز اظهار کرد: از ابتدای برگزاری این جایزه تا به امروز ۳هزار دانشجو از طریق وام تحصیل و اشتغال به کار مورد حمایت بودند و ۴۶۵۰نفر هم موفق به کسب جایزه البرز شدند.

وی ادامه داد: از اوایل دهه ۹۰ که این‌ مراسم به صورت رسمی آغاز به کار کرده است ۱۳همایش ملی و ۸همایش استانی در سطح طلاب، دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان و دانشمندان برگزار شده است.

مدیرعامل بنیاد البرز در مورد ۶۲‌امین جایزه بخش نخبگانی البرز نیز خاطرنشان کرد: ما دو مراسم ملی هر ساله داریم که یکی از آنها بخش نخبگانی است که در اردیبهشت ماه هرسال برگزار می‌شود. دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان، نخبگان و حوزویان در این بخش به رقابت می‌پردازند.

ارشدی اضافه کرد: در آذرماه سال گذشته فراخوان این بخش اعلام و تمام دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، حوزه‌های علمیه و مراکز نخبگانی فراخوان ارسال شد، نهایتا در مدت یک‌ماه ثبت نام اتمام و براساس شیوه‌نامه جایزه البرز راستی‌ آزمایی آغاز و اسفندماه آیین داوری برندگان جایزه البرز انجام شد.

وی افزود: دانشجویان در رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی امکان شرکت را داشته‌اند، در واقع تمام مقاطع دانشگاهی و حوزی امکان حضور در این جایزه را دارند.

مدیرعامل بنیاد البرز در مورد مراسم اختتامیه گفت: روز دوشنبه ۱۷اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۱۶ اختتامیه بخش نخبگانی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود و از ۶۲ نفر از برگزیدگان به مناسبت ۶۲‌امین‌ سال اعطای جایزه البرز تحلیب خواهد شد.

ارشدی تصریح کرد: از میان‌ مهمانان این مراسم می‌توان به آقایان ذوالفی گل وزیر علوم، دهقانی فیروزآبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان، حجت‌الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف، عین اللهی وزیر بهداشت و سیدافقهی قائم مقام بنیاد علمی نخبگان حضور اشاره کرد.

وی ابراز کرد: رقم جایزه امسال نسبت به سال گذشته ۵۰درصد رشد داشته و امسال ۹میلیارد تومان برای نفرات برگزیدن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بنیاد البرز یادآور شد: ۲۳۴۸نفر در فراخوان بخش نخبگانی شرکت کردند، ۵۴درصد مربوط به دانشجویان غیرپزشکی، ۱۵درصد در بخش حوزویان و طلاب، ۱۱درصد دانشجویان علوم‌پزشکی، ۱۲درصد دانشمندان جوان و ۸درصد شرکت‌های دانش بنیان شرکت کردند.

ارشدی در پایان سخن گفت: جایزه البرز طبق نیت واقف تماما از محل درآمدهای این موقوفه تامین‌ می‌شود، البته در تسهیل و احیای درآمدهای این بنیاد سازمان اوقاف کمک می‌کند.

در بخش دوم این نشست پروفسور امیرعلی حمیدی -دانشمند برگزیده سال ۱۴۰۰ جایزه البرز- با اشاره به اهمیت جایزه البرز گفت: جایزه البرز هرساله بلندآوازه‌تر می‌شود به این دلیل که این جایزه برای رفع آلام بشری است.

وی ادامه داد: پول و تحصیلات دو چیزی است که هیچ‌وقت انسان را وارسته نمی‌کند، باتوجه به شرایطی که در کشور وجود داشت ما در علم سلول‌های بنیادی تلاش‌های زیادی کردیم اما کم کم اعضای گروه من به خاطر دیده نشدن کارشان در حال جدا شدن از گروه بودن تا اینکه بنیاد البرز در سال ۱۴۰۰ تیم‌ ما را برگزیده کرد و همین انگیزه‌ی زیادی به تیم ما داد و توانستیم امروز برای درمان بیماری سرطان به راه‌حل‌های خوبی برسیم.

این دانشمند خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا ما واقفی نداریم که حتی پیکر خود را وقف کرده باشد، زیرا مرحوم البرز به دنبال کمک به بشریت بود. من در جاهای مختلف دنیا جایزه گرفته‌ام اما هیچ جایزه‌ای به اندازه البرز بر روی من و گروه هم تاثیر نگذاشت زیرا شرافت وانسانین ما با جایزه البرز بیشتر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی