Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در بخش مردان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای اقتدار و سلامت در بخش مردان برگزار شد. در این روز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مسابقات فقط در بخش مردان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نشست تخصصی سرپرست کاروان المپیک با مسئولان فدراسیون‌های بوکس و تیراندازی با کمان

در هفته سوم و در ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر یک مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به برتری رسید. آکادمی راد با همین نتیجه  از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه 3 بر 2 مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی رسید و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 4 بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته چهارم و در ریکرو مردان، کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید. نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 5 بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه 4 بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته سوم و در رده کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه 5 بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسید. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه 3 بر 2 مقابل نفت امیدیه به برتری رسید.

در هفته چهارم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر 2 مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه 5 بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند.آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران به پیروزی رسید.

در مسابقات برگزار شده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز 346، صادق کبودانی با امتیاز 330 از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز 322 از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.

در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز 356 از آکادمی راد، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با امتیاز 352 در رده اول تا سوم از لحاظ امتیاز قرار گرفتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان نتیجه 4 بر یک مقابل تیراندازی با کمان کمانداران پایتخت پیروزی رسید برتری رسید دانشگاه آزاد نفت امیدیه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس