Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@19:16:26 GMT

قتل یک زن ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۵۲۰۸

قتل یک زن ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از مهر، حسین بشری با اشاره به اینکه ادعای فرزند مقتول، اظهار کرد: دو روز پیش یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان کبودرآهنگ به فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله مأمورین شهرستان در محل حاضر و با پیکر بی جان یک خانم و یک مرد میانسال مواجه می‌شوند.  
وی افزود: فرزند این خانواده مدعی شده فرد قاتل وارد منزل آنها شده و مادرش را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی ناجا در استان همدان با بیان اینکه نامبرده با شنیدن صدای درگیری به کمک مادرش رفته و با زدن چند ضربه به قاتل؛ او را مهار و با کمک همسایگان موضوع را به پلیس اطلاع داده است، اضافه کرد: قاتل در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و مدعی شده یک دستگاه موتورسیکلت به این خانواده فروخته و پول آن‌را دریافت نکرده است و برای گرفتن وجه به منزل مقتول مراجعه کرده است.
بشری با اشاره به اینکه متهم ادعا کرده است به علت دریافت طلب خود مراجعه کرده است، ادامه داد: متهم بیان کرده است که وقتی برای گرفتن وجه به درب منزل آنها رفتم با این خانم درگیر و چند ضربه به او زدم و در همین حین پسر خانواده آمد و با من درگیر شد.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: تحقیقات پلیس برای مشخص کردن علت و انگیزه دقیق این پرونده در حال بررسی است و گمانه زنی‌های مطرح شده مبنی بر سرقت فعلاً تأیید نمی‌شود، بدیهی است نتیجه بررسی فرضیات پلیس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت

راننده هندی زنان مسافر را به مکان‌های خلوت می‌برد و بعد از تجاوز آن‌ها را به قتل می‌رساند.

به گزارش همشهری، ۲۸ فوریه امسال پلیس هند در جریان کشف جسدی در منطقه جنگلی اوتار پرادش از ایالت‌های شمالی هند قرار گرفت. مأموران پلیس بلافاصله خود را به محل کشف جسد رساندند و بعد از بررسی صحنه جرم، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در آنجا مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۵ ساله اهل منطقه موهالی است که روز گذشته ناپدید شده و خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار داده‌اند.

در تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد که قتل این زن مشابه قتل دیگری در سال گذشته است. پلیس مطمئن شد که با یک قاتل سریالی روبه‌روست که در سال ۲۰۲۲ یک زن ۴۰ ساله را به همین روش به قتل رسانده است.

در جریان تحقیقات پلیس، لباس خونی مردانه در منطقه جنگلی نزدیک دریاچه داناس حوالی محل جنایت پیدا شد که پلیس حدس زد باید لباس قاتل باشد. با این سرنخ تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن قاتل سریالی آغاز شد و پلیس توانست رد قاتل را پیدا و هویتش را با نام مونوکومار ۳۸ ساله و راننده تاکسی شناسایی کند. مونو اول ماه می‌در مخفیگاهش توسط پلیس دستگیر شد.

در بازجویی‌ها، پلیس متوجه شد که او همچنین در سال ۲۰۱۰، یک دانشجوی ۲۲ ساله را به قتل رسانده است. مونو کومار در اعترافاتش به پلیس گفت که به‌عنوان راننده به جا‌های مختلف رفت‌وآمد دارد، حتی به ایالت‌های همسایه نیز می‌رود و مسافر می‎برد. قربانیانش نیز از مسافرانش بوده‌اند که آن‌ها را به منطقه خلوت و جنگلی برده و به قتل رسانده است.

آخرین قربانی را نیز ابتدا به او تجاوز کرده و بعد از خفه‌کردن با سنگ سرش را شکسته و گوشواره و خلخالش را دزدیده و فرار کرده است. پلیس معتقد است که، چون متهم راننده تاکسی بوده و به ایالت‌های مختلف سفر می‌کرده، ممکن است در ایالت‌های دیگر نیز مرتکب جنایات مشابهی شده باشد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • قاتل در دام پلیس یزد