Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان پنجشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت در سالن فرمانداری ویژه دزفول، تکریم خانواده شهدا را ضروری دانست و گفت: شهدا نقطه اتصال نسل قدیم و نسل جدید هستند.

او با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی انسانی چند بعدی بود و در میدان نبرد انسان شجاعی و در بعد معنوی، انسانی برجسته بود، افزود: براساس اعتراف دشمنان، سردار دل‌ها جزو ۱۰ شخصیت نظامی برجسته دنیا است که عملیات را طراحی و نظارت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهوارپور اظهار داشت: دشمن به این نتیجه رسیده بود که جمهوری اسلامی با جنگ سخت از بین نمی‌رود، لذا به دنبال جنگ داخلی بود تا نظام را به چالش بکشد. دشمنان جمهوری اسلامی فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی حاشیه امنی برای خود ایجاد می‌کنند، در صورتیکه دشمن سخت در اشتباه بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی را وحدت بین مردم دانست و بیان کرد: سردار دل‌ها بین ملت ایران و عراق وحدت و برادری ناگسستنی ایجاد کرد، ضمن اینکه شهیدان حسین سعادت خواه و محمد زلقی از شهدای مدافع حرم دزفول در جبهه‌های جنگ، جانانه ایستادند و از میهن اسلامی دفاع کردند، همچنین شهیدان عادل و علی سعد نیز از شهدایی هستند که موجب اتصال نسل قدیم و جدید شدند.

او با اشاره به اینکه شهید سید مجتبی ابوالقاسمی نیز از فرماندهان برجسته بود که گردان داشت و اقدامات موثری انجام داد، گفت: شهید علیرضا حاجیوند قیاسی نیز در لشکر ۷ ولیعصر نقش آفرینی کرد و مظلومانه به شهادت رسید، ضمن انینکه شهید امیرعلی هویدی نیز از متخصصان موشکی سپاه پاسداران در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت نقش آفرینی کرد.

او در پایان به ایثارگری شهید جانباز مدافع حرم شهید امین منوچهری اشاره کرد و ادامه داد: شهیدان سعید زارع و حسین ولایتی فر نیز در مسیر دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد