Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات جدید از حادثه اردوگاه عسگرآباد اظهار داشت: بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد آدرس اعلامی از طرف فرد منتسب به این بانوی افغانی غیرواقعی و جعلی بوده و متأسفانه علیرغم تلاش مأموران تا کنون هیچ گونه آدرسی از نامبرده جهت مشخص شدن صحت و سقم این قضیه پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفی به منظور رسیدگی دقیق‌تر به موضوع پلیس‌های تخصصی فتا و اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی اقدامات اولیه را برای شناسایی منتشرکننده ویدئو به منظور پیدا کردن این بانو انجام دادند که سرنخ‌هایی نیز از این موضوع به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان داشت: احتمال دارد که این موضوع یک سناریوی از پیش تعیین شده باشد؛ تا روشن شدن کامل موضوع تحقیقات کماکان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش روز گذشته ویدئویی از محل مراجعات مردمی اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن ویدئو نشان داده شده که یک مأمور نیروی انتظامی با یک خانم تبعه کشور افغانستان برخورد فیزیکی داشته است که پس از انتشار این ویدئو غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران و سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران برای صحت و سقم و چگونگی این موضوع وارد عمل شدند.

کد خبر 5109758

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی شرق استان تهران پیشوا قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج بصیرت گرگان شیوع کرونا ایام فاطمیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست