Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: شرکت گوگل در حال کار روی بخش جستجو است تا نتایج جدید "ویدیوی کوتاه" را از اینستاگرام و تیک تاک آزمایش کند. آخرین ویژگی بتا در جستجوی گوگل نتایج ویدئو را از سیستم عامل‌های شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، بنابراین به زودی قادر خواهید بود بدون نیاز به باز کردن برنامه‌های مستقل اینستاگرام یا تیک تاک، محتوای ویدئویی این دو سیستم عامل را مستقیماً از برنامه جستجو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خرداد به نقل از انتخاب، این ویژگی در حال حاضر به تعداد محدودی از کاربران تلفن همراه عرضه شده و بنابراین، فقط برای تعداد کمی از موارد جستجو در دسترس است. محتوای ویدئویی جدید در یک بخش جداگانه "فیلم‌های کوتاه" در زیر بخش جستجوی شما در دسترس خواهد بود.

هنگامی که کاربران یک ویدیوی اینستاگرام یا تیک تاک را از نوار جستجو باز می‌کنند، آن‌ها به یک صفحه وب از سیستم عامل مربوطه در داخل برنامه جستجو هدایت می‌شوند. انتظار می‌رود گوگل عبارات جستجوی بیشتر و قالب‌های ویدیویی کوتاه بیشتری اضافه کند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای کاربران بیشتری باز می‌شود.

برچسب ها: اینستاگرام ، تیک تاک ، گوگل

منبع: خرداد

کلیدواژه: اینستاگرام تیک تاک گوگل تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی