Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:52:50 GMT

انسان‌سازی یکی از خصلت‌های مهم انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۶۵۹۱

انسان‌سازی یکی از خصلت‌های مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر سردار یعقوبعلی نظری امشب در نشست بصیرتی و توزیع کمک‌های مومنانه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه اگر بخواهیم هر پدیده‌ای را ارزش‌گذاری کنیم و عظمت آن را درک کنیم باید بر اثر و پیامدهای آن توجه کنیم، بیان کرد: نهم دی ماه نیز در ظاهر پیچیده نبود اما این تجمع خودجوش و مردمی فتنه را تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بررسی گستردگی و عمق فتنه از اهمیت بالایی برخوردار است، پس از سال ۷۸ همه تمرکز دشمنان اعم از منافقان و سایر موارد بر فتنه ۸۸ بود و آن‌ها شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای خودشان را از نظر میدانی و سیاسی در کشور به هم پیوسته و آماده کرده بودند و تا نهم دی ماه نیز به طول انجامید ولی به دست خودشان رسوا شدند.

وی افزود: مردم با بصیرت خود انزجار خود را نسبت به دشمن اظهار داشتند، لذا همه افرادی که دچار شبهاتی شده بودند در صحنه نهم دی ماه حضور یافتند.

سردار نظری با اشاره به اینکه از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) عرصه‌های مختلفی تا پیروزی انقلاب رخ داده و همه این عرصه‌ها انسان ساز بوده و جهش پیدا کرده، بیان کرد: این از خصلت‌های مکتب انقلاب اسلامی است، شهید سلیمانی مکتبی خاص ایجاد کرد و از همه این اقیانوس باید به توان انسان سازی نظام اسلامی مبتنی بر تفکر انقلاب اسلامی توجه داشت، گستره فعالیت شهید سلیمانی در ورای مرزها و جبهه مقاومت بود و شخصیتی استثنایی در کشور محسوب می‌شد.

وی گفت: شخصیت شهید سلیمانی در دفاع مقدس ساخته شد و در آنجا آفرینش‌هایی داشت و پس از آن نیز به مأموریت‌های بعدی در جبهه مقاومت متصل شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: شهید سلیمانی از نظر فکری و عملیاتی نقش ویژه‌ای داشت و به درجات ارزشمندی دست پیدا کرد.

سردار نظری با بیان اینکه در دامان نظام اسلامی شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم پرورش داده شد، اظهار کرد: مهم‌ترین ضربه را آمریکا در جریان عین‌الاسد دریافت کرد و آن هیمنه آمریکا شکسته شد.

وی افزود: قضیه عین الاسد برای استکبار سابقه نداشت و این حمله به هیمنه استکبار محسوب می‌شود اما بدیهی است که همچنان در موضع انتقام قرار داریم و دشمن از این انتقام همواره هراس خواهد داشت.

سردار نظری در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط عاطفی نسبت به یکدیگر باید در راستای برنامه‌های مواسات ادامه داشته باشد، گفت: این کمک‌های مومنانه تنها بسته‌های معیشتی نیست بلکه بسته‌های عاطفی و ارتباط معنوی را شکل می‌دهد و با این معیارها جامعه را از آسیب‌های مختلف مصون می‌دارد.

وی افزود: هر زمانی بسیجیان و مردم با عزم و اراده وارد میدان می‌شوند به سرعت موضوع دگرگون و متحول می‌شود، به طور مثال در ویروس کرونا با ورود مردم به عرصه مقابله گسترده به صورت منظم و جهادی آمار تلفات به شدت روند کاهشی داشته است.

کد خبر 5109760

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع علی نظری قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا شهرستان کرج بصیرت گرگان شیوع کرونا ایام فاطمیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه که فارس روایت کرده است، علاقه حاج قاسم به نوه‌ها باعث شده بود که کسی جرئت نداشته باشد در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید. گاهی که بچه‌ها حسابی شلوغ می‌کردند و زینب دعوایشان می‌کرد، می‌گفتند: «می‌ریم به بابا حاجی می‌گیما!» زینب هاج و واج به بقیه نگاه می‌کرد و می‌گفت: «ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه.» یک بار که در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری مراسم روضه بود، آن‌ها هم خانوادگی دعوت شدند. بچه‌ها کوچک بودند. ۵ـ۴ سالشان بیشتر نبود.

هر قدر عروس حاجی اصرار کرد که «بذارین من نیام. می‌ترسم این بچه‌ها خراب کاری کنن زشت بشه!» حاجی قبول نکرد. می‌گفت: «چه خراب کاری‌ای؟ خب بچه برای همین کارهاست دیگه. باید بذاری بچه بازی‌ش رو بکنه.» با اصرارهای حاجی، همگی با هم رفتند. روضه که تمام شد و شام آوردند، شیطنت بچه‌ها گل کرد. قورمه سبزی را با دست برداشته بودند و راه می‌رفتند و همه جا می‌ریختند. دیگر کسی حریف آن‌ها نمی‌شد.

زینب به خانمی که انتظامات آنجا بود، گفت: «لطفاً بچه‌ها رو دعوا کنین بگین بشینن.» خانم به مانیتور که تصویر حاج قاسم را کنار حضرت آقا نشان می‌داد، نگاهی انداخت و گفت: «آخه زینب خانوم! من جرئت نمی‌کنم دعواشون کنم.» زینب گفت: «خب خودم دارم می‌گم بهتون دعواشون کن، بلکه آروم بگیرن.» با اصرارهای زینب خانم، انتظامات به سمت عسل که نوه محبوب حاجی بود، رفت و گفت: «اگه اذیت کنی، دعوات می‌کنم‌ها!» عسل این را که شنید، یکی از ابروهایش را که بین خانواده معروف بود به ابروی سلیمانی، بالا داد و گفت: «اون آقایی که توی تلویزیون داره نشون می‌ده، بابا حاجی منه. می‌گم دعوات کنه‌ها!»زینب خشکش زد. با تعجب به زن داداشش نگاه کرد. هر دو از این حرف عسل هم خنده‌شان گرفته بود و هم متعجب شده بودند.

خانم که سعی می‌کرد جلوی خنده‌اش را بگیرد گفت: «تو رو خدا من رو با حاج قاسم در نندازین.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901128

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی