Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:32:35 GMT

توقیف موتور سنگین ۱۴۰۰سی.سی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۶۶۳۸

توقیف موتور سنگین ۱۴۰۰سی.سی +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، چهلمین مرحله از طرح رعد توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد، در طرح رعد قرار است کلانتری‌ها حوزه استحفاظی خود را از وجود مجرمان پاکسازی کنند.

در اجرای چهلمین مرحله از طرح رعد، مأموران کلانتری 117 جوادیه موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین  1400  سی.سی شدند که شامگاه چند روز قبل در خیابان فدائیان اسلام در حال تردد بود و در بررسی بیشتر مشخص شد که موتورسیکلت مذکور قاچاق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس همواره با تردد غیر موتورسیکلتهای سنگین در معابر برخورد می‌کند و هر چنداز چندگاهی نیز شاهد بروز سوانح و حتی مرگ راکبان این موتورسیکلتها هستیم که بدون رعایت ضوابط قانونی در معابر مخصوصاً معابر بزرگراهی با سرعت بسیار بالا اقدام به تردد می‌کنند.

سردار محمدحسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز با بیان اینکه هیچ مماشاتی در برخورد با تردد غیرمجاز موتورهای سنگین وجود ندارد، گفته بود: اگر موتورسیکلت سنگین برابر ضوابط قانونی وارد کشور نشده باشد و غیرمجاز تردد کنند، به عنوان قاچاق کالا محسوب، پرونده برای آن تشکیل شده و سیر قضائی طی می‌کند. همچنین این موتورسیکلتهای سنگین قاچاق مصادره شده و مراجع قضائی برای آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گفته این مقام انتظامی، برخی از راکبان موتورسیکلتهای سنگین نیز مجوز نگهداری آنها را دارند اما مجاز به تردد نیستند که شرایط برای آنها کمی متفاوت‌تر بوده و عمده ترددهای موتورسیکلتهای سنگین در تهران، مربوط به این دسته از موتورسیکلتها است.

این مقام انتظامی متذکر شده بود: البته در مورد دوم نیز پلیس برخورد قانونی خود را با این موتورسیکلتهای سنگین انجام می‌دهد، در صورت رؤیت توسط پلیس، با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد و در این رابطه نیز هیچگونه مماشاتی نداریم.

پربیننده ترین کوهنوردی بهاره رهنما و همسرش +عکس بهاره رهنما در برف +عکس حال و هوای کریسمس درخیابان‌های تهران +عکس توییت ظریف درباره احتمال جنگ سیدمحمد خاتمی عزادار شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جریمه توقیف اموال موتور سیلکت موتورسیکلتهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند