Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزام صفت گفت: اولین مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت گیلان در ۲۳ دی ماه برگزار می شود و سهامداران برای شرکت در مجامع، ملزم به ثبت نام در سامانه سجام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «آرش فرزام صفت» در جلسه هماهنگی تشکیل قانونی شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که عصر امروز (پنجشنبه، ۱۱ دی) با حضور فراهانی مدیر برنامه ریزی شرکت مرکزی سهام عدالت در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: با شروع فرآیند آزادسازی سهام عدالت، ساز و کارهای اجرایی آزادسازی سهام، تصویب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: دو روش آزادسازی مستقیم و غیر مستقیم برای سهام عدالت پیش بینی شده که در روش آزادسازی غیر مستقیم شرکتهای سرمایه گذاری استانی تشکیل، ثبت و وارد بورس شدند و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان روش غیر مستقیم را برگزیده اند.

 

وی افزود: با توجه با خارج شدن تدریجی سهام از سیطره دولت و عدم دانش و مهارت و اطلاعات کافی درخصوص مجامع و شرکت در جلسات، برخی استانها خواستار تمهیدات بیشتر در این زمینه هستند.

 

فرزام صفت خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری استان با سرمایه نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان فعال و در بورس با نماد «وسگیلا» در حال فعالیت می باشد اما تاکنون کمتر از ۱۸ درصد از سهامداران عدالت گیلانی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه تقریبا ۹۰۰ هزار نفر تاکنون موفق به ثبت نام سجام نشده اند، تصریح کرد: لازمه مدیریت یکپارچه سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ثبت نام سهامداران در سامانه سجام است.

 

وی اظهار کرد: ‌اولین مجمع استان گیلان در ۲۳ دی ماه برگزار می شود و سهامداران برای شرکت در مجامع که به صورت مجازی برگزار می‌شود، ملزم به ثبت نام در سامانه سجام هستند.

 

فرزام صفت مهم ترین عامل تشویقی برای مشارکت مردم در این امر را اعتمادسازی مسئولان و ایجاد انگیزه اقتصادی دانست و خواستار رفع برخی از ابهامات در نحوه فعالیت شرکت سرمایه گذاری استان گیلان شد.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: سجام سهامداران سهام عدالت سرمایه گذاری استان سامانه سجام سهام عدالت فرزام صفت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟