Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاوره فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: دخترانی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام می شوند که بتوانند جزو ۱۰ نفر اول جهان باشند.

اکبر خورشیدی در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور دختران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: علی مرادی رییس فدراسیون و خانم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون نظر مساعدی برای اعزام بانوان دارند از این رو ثبت نام اولیه نفرات انجام شد اما نتایج مسابقات سال گذشته را آنالیز می کنیم و نفراتی را اعزام می کنیم که جزو ۱۰ نفر اول جهان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


خورشیدی در پاسخ به این پرسش که دختران ایران با این شرایط کار سختی برای اعزام به قهرمانی جهان دارند، گفت: شرایط بد نیست و دختران رو به رشد هستند. مطمئنا  در سال ۱۴۰۰ خبرهای خوشی از وزنه برداری بانوان به  گوش می رسد.


 مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان در مورد علت برگزاری یک اردوی دیگر برای دختران در سیستان و بلوچستان گفت: اردوی تیم ملی بانوان برای قهرمانی آسیا در تهران برگزار می شود اما این اردو را برای نفراتی که پشت تیم ملی هستند، گذاشتیم تا افرادی که خوب هستند را برای  بازی های کشورهای اسلامی شناسایی کنیم. اتفاقا دو، سه نفر هم خوب هستند. از طرفی باید به فکر پشتوانه سازی تیم هم باشیم. اردوی سیستان و بلوچستان هم بسیار مطلوب در حال برگزاری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداری بانوان وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران