Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:54:48 GMT

آیا چینی ها اینتر را می فروشند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۷۷۰۶

آیا چینی ها اینتر را می فروشند؟

گروه سونینگ که قصد داشت تابستان امسال لیونل مسی را از بارسلونا به اینتر بیاورد، حالا ممکن است مجبور به فروش این تیم میلانی شود.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه لارپوبلیکا ایتالیا خبر داده اخبار و شایعاتی درحال انتشار است که شاید شرکت چینی سونینگ به دلیل ریاضت اقتصادی و قوانین سختگیرانه در کشور چین، مجبور شود پس از تنها 4 سال مدیریت این باشگاه، دست به فروش اینتر بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه نوشته است ممکن است سونینگ از فوتبال کنار بکشد و سهامش در اینتر را به فروش برساند. فعلا این شایعات تایید نشده اند ولی بنظر میرسد قوانین سختگیرانه مجدد دولت چین علیه سرمایه گذاری خارجی مخصوصا در فوتبال، باعث شود سونینگ نسبت به سرمایه گذاری در اینتر نیز سرد شود و کنار بکشد.


حکومت چین اخیرا نیز دستور برداشته شدن نام مالکان خصوصی از نام باشگاه های فوتبال این کشور شده بود که اخیرا حتی باشگاه جیانگسو سونینگ مجبور به تغییر نام شد.


لارپوبلیکا نوشته است که همه گیری کرونا باعث شده تا با وجود صرف هزینه 102.4 میلیون یورویی سونینگ در سال 2020، بر روی خزانه این شرکت تأثیر منفی بگذارد و آنها در مورد اینکه آیا به تیمداری در میلان ادامه دهند یا خیر، تجدید نظر کنند.


بعد از ظهر سه شنبه استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر جلسه ای میان مدیران سونینگ برگزار شد و طرفین در مورد لزوم کاهش هزینه های باشگاه توافق کردند. این در حالی است که ژانگ در تابستان امسال رویای به خودت گرفتن لیونل مسی از بارسلونا را در سر داشت.

 

 


پس از این جلسه، شایعاتی مطرح شد که به دلیل ریاضت اقتصادی و قوانین داخلی کشور چین، سونینگ قصد دارد اینتر را به یک بانک سرمایه گذاری مستقر در لندن واگذار کند.
به هر حال تمامی این اخبار شایعاتی است که در کشور ایتالیا منتشر شده و هنوز واکنشی از سوی این باشگاه و یا شرکت سونینگ نشان داده نشده است. با این حال، اینتر برای فصل بعد به دنبال عقد قرارداد با یک شرکت چینی به عنوان اسپانسر جدید این باشگاه است.


از چین به گوش می رسد که توافق بین اینتر و هنگچی برای اینکه این شرکت خودرو سازی از فصل آینده اسپانسر اصلی نراتزوری شود، نزدیک است. پیرلی که از سال 1995 اسپانسر اصلی نراتزوری به حساب می آید در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد.


رقم سالانه ای که پیرلی به اینتر می پردازد با احتساب پاداش ها حداکثر به 15 میلیون یورو می رسد و اسپانسر جدید این رقم را به 30 تا 35 میلیون یورو در سال خواهد رساند. گفتنی است شرکت خودرو سازی هنگچی که اتومبیل های هیبریدی تولید می کند، یکی از زیر مجموعه های هولدینگ اورگرانده چین محسوب می شود.


شاید انتشار این اخبار باعث شود فرضیه واگذاری سهام اینتر توسط شرکت سونینگ تکذیب شود ولی با این حال تا زمان اعلام خبر رسمی باید منتظر ماند و دید ماجراجویی های چینی ها در نراتزوری، به کجا ختم خواهد شد.

 

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • استخراج الماس از گل صدتومانی