Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مراسم بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شامگاه پنجشنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.    در این مراسم که با حضور سفیر، اعضای سفارت و نهادهای جمهوری اسلامی ایران در عمان و جمعی از ایرانیان مقیم همراه با قرائت دعای کمیل برگزار شد، «علی نجفی خوشرودی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در سخنانی ضمن برشمردن برخی از صفات و ویژگی‌های آن شهید عزیز، یادش را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    سفیر جمهوری اسلامی ایران راز ماندگاری نام و یاد سردار دل‌ها را علاوه بر رشادت‌ها و دلاوری‌های ایشان، به خاطر صفات شخصی برجسته‌اش همچون اخلاص و فروتنی و رفتار نیک با مردم و همچنین معامله با خدا خواند.   سفیر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم عنوان کرد: اگر جانفشانی آن شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی نبود، الان ما شاهد گسترش این پدیده شوم و خطرناک در سراسر منطقه بودیم.    نجفی خوشرودی ضمن تبیین مولفه‌های مادی و معنوی قدرت ملی، ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و ملی را زمینه ساز اقدامات بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر