Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پارک علم و فناوری گلستان روز جمعه به ایرنا گفت: این تسهیلات یک‌میلیارد ریالی شب گذشته در اختیار یکی از شرکت های دانش بنیان استان قرار گرفت.

مهدی غفاری بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گلستان مهرماه امسال با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با سرمایه اولیه‌ای ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مجوز فعالیت این صندوق هفته گذشته پس از بازدید مجازی ناظران کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری صادر گردید.

وی همچنین از بازدید شب گذشته غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، ‌تحقیقات و فناوری از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری گلستان خبر داد و گفت: در این بازدید روند فعالیت ها، تولیدات و برخی مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

وی به فعالیت های این پارک به خصوص پس از شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: استان گلستان به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش بنیان رتبه ۲۰ کشور دارد اما از نظر فعالیت در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا متناسب با واحدهای تولیدی جزو ۶ پارک برتر ایران است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: هشت واحد تولیدی مستقر در پارک علم و فن آوری گلستان در تولید ماسک، تجهیزات الکترونیکی، محصولات آرایشی بهداشتی و شیمیایی مبارزه با کرونا فعال هستند.

غفاری اظهار داشت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۷ تعداد ۸۶ نفر در مجموعه های علمی - تولیدی این پارک شاغل بودند که این آمار سال گذشته به ۱۲۶ و اکنون به بیش از ۱۸۰ نفر افزایش یافته است.

به گفته وی اکنون ۱۴۶ واحد فناوری در استان گلستان فعال هستند،

برچسب‌ها گلستان دانشگاه پارک علم و فناوری دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان دانشگاه پارک علم و فناوری گلستان دانشگاه پارک علم و فناوری دانش بنیان ها اخبار کنکور پارک علم و فناوری پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها