Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:37:21 GMT

قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۷۳۴

قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ملارد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: فاطمه به دلیل این فاطمه است که در کارها رضایت خدا برای او شرط است و این عظمت باعث احترام پیامبر(ص) به ایشان شد و حضرت زهرا(س) طبق فرموده امام زمان(عج) اسوه حسنه برای همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار رهبری با ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، گفت: بنابر فرموده رهبری معظم انقلاب بیشتر از رفع تحریم باید به فکر خنثی‌سازی تحریم است و راه‌کار مقابله با تحریم صرفاً مذاکره و گفت‌وگو نیست و باید به توان داخل تکیه کنیم.

امام جمعه شهر ملارد بیان کرد: خنثی‌سازی تحریم به داخل ربط دارد اما در مذاکره طرف مقابل دشمن است و تجربه ثابت کرده که دشمن غیرقابل اعتماد است و در ۴۰ سال گذشته به ما ثابت شد که در هیچ نقطه‌ای دشمن به تعهدات خود عمل نکرد و صرف وقت برای مذاکره هیچ اثری ندارد.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به ابلاغ تحول قوه قضائیه ادامه داد: سند تحول قوه قضائیه تا سال ۱۴۰۲ باید اجرایی شود و در گام دوم انقلاب تلاش قوه قضائیه در تحقق عدالت بوده و این قبیل اقدامات اعتماد افزا و امید آفرین است و انشاءالله مردم سالاری در قوه قضائیه تحقق پیدا کند و عزم این قوه بر سوزاندن ریشه فساد است.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی افزود: از عوامل مقاومت در یک جامعه شهادت است و چون ریشه در قدرت، عزت، بصیرت، ایستادگی، بیداری و وحدت دارد و حاج قاسم سلیمانی نقش حیاتی در خنثی‌سازی نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه داشت.

امام جمعه ملارد خاطرنشان کرد: سردار شهید، ارتش بین‌المللی اسلام را تشکیل داد و توانست حکومت آمریکا ساخته داعش را شکست داده و حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در بیرون از مرزهای ایران حماسه آفریدند.

حجت الاسلام حسینی نوری اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز محبوب دل‌های بسیاری از انسان‌ها شد و دشمنان ما نیز بدانند که انتقام سخت ما عملی خواهد شد و قاتلان و مسببان این جنایت در هیچ نقطه از کره خاکی در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/ش/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قوه قضائیه مردم سالاری امام جمعه ملارد سید حسین حسینی نوری نمازجمعه ملارد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت