Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در بازدید از قطعه ۲ آزاد راه تهرانشمال در چالوس، گفت: روند احداث قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال ۳۸ درصد پیشرفت دارد و تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه ساخت این طرح در مقایسه با بازدید ماه تیر از سرعت خوبی برخوردار است، افزود: برای تکمیل این طرح حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوبخت گفت: تونل البرز که بیش از ۶ کیلومتر طول آن است بزرگترین تونل منطقه آزاد راه تهران شمال است که ۵ کیلومتر راه را کوتاه می‌کند.

معاون رییس جمهور افزود: قطعه اول ۶۰ کیلومتر مسیر تهران - شمال را کاهش داده است و مردم استقبال خوبی از این طرح داشتند.

نوبخت با بیان اینکه بزرگترین تونل مسیر که هم اکنون بازدید کردیم در حال اتمام است، گفت: شرایط همکاری دولت و بنیاد مستضعفان تاکنون بسیار خوب بوده است.

او افزود: ۳۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال برای تکمیل قطعه دوم سرمایه گذاری می‌شود تا بتوانیم پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری آن باشیم.
بیشتر بخوانید:

نوبخت با بیان اینکه فقط ۴۷ کیلومتر از قطعه دوم آزاد راه تهران شمال باقی مانده است، گفت: برای قطعه دوم آزاد راه تهران شمال ۲هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، اما با توجه به تورم مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که با همکاری خوب دولت و بنیاد پروژه توقف نمی‌شود و فعالیت ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور افزود: امروز همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از طرح بازدید کردیم تا به دشمنان ایران اسلامی بگوییم راه سردار سلیمانی ادامه دارد و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی توسعه عمرانی در کشور رو به افزایش است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور آزاد راه تهران شمال بنیاد مستضعفان قطعه دوم آزاد راه تهران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند