Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج فرهادی، گفت: از روز دوشنبه، ۹۰ نفر از نیروهای کارگری شهرداری را به دانشگاه اعزام کردیم تا بحث شستشو، نظافت، هرس و جمع‌آوری برگ‌ها و سرشاخه‌های محوطه دانشگاه تهران را انجام دهند.

او با بیان اینکه این عملیات طی ۴ روز با بکارگیری روزانه ۱۰ دستگاه خاور، بالابر و جرثقیل به انجام رسیده است، افزود: در این عملیات بالغ بر ۵۰ سرویس ضایعات و نخاله و برگ و … از محوطه دانشگاه جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به محل برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل شبستان دانشگاه تهران، گفت: فضاسازی محیطی محل برگزاری مراسم با نصب ۵۵۰ متر داربست در قسمت شبستان دانشگاه تهران و اکران ۴۰۰ بنر با مضامین رشادت‌های سردار سلیمانی در محدوده برگزاری مراسم سالگرد، انجام شده است.

فرهادی بیان کرد: عوامل شهرداری تهران از چهارشنبه شب در محل دانشگاه در آماده‌باش هستند و عملیات شستشو و نظافت و هرس درختان محورهای پیرامونی دانشگاه تهران اعم از خیابان‌های انقلاب اسلامی، قدس، ۱۶ آذر و بلوار کشاورز صورت گرفته است.

او درباره حجم بالای عملیات آماده‌سازی محل برگزاری این مراسم، تصریح کرد: حدود ۱۰ ماه از غیرحضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها می‌گذرد و نماز جمعه هم مدتی است که بخاطر کرونا برگزار نشده است؛ بنابراین حجم کار عقب‌مانده در محل برگزاری مراسم زیاد بود. در زمان برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران، شهرداری منطقه ۶ در زمینه نظافت و هرس و جمع‌آوری سرشاخه‌ها همواره با دانشگاه تهران و ستاد برگزاری نماز جمعه تعامل و همکاری داشته است.

شهردار منطقه ۶ تهران یادآور شد: مأموریت نیروهای شهرداری تا روز جمعه بعد از ظهر به منظور جمع‌آوری داربست و نظافت محورهای پیرامونی دانشگاه تهران ادامه دارد.

کد خبر 5110006

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشگاه تهران شهرداری منطقه 6 قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا شهرداری وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران پلیس راهور شهرداری منطقه 3 گردشگری محل برگزاری مراسم دانشگاه تهران جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق